Frekwencja w Orlen Lidze: Kolejny spadek, jedna z najgorszych kolejek w sezonie

W porównaniu do PlusLigi, rozgrywki żeńskiej ekstraklasy nie cieszą się aż taką popularnością. W ostatniej kolejce frekwencja na trybunach hal nie wyniosła nawet 7 tysięcy.

W tym artykule dowiesz się o:

W dotychczasowych kolejkach Orlen Ligi frekwencja tylko dwukrotnie przekroczyła barierę 10 tysięcy. Podczas 18. serii spotkań do hal przyszło dokładnie 6 970 widzów, co plasuje tę kolejkę wśród jednej z najgorszych w sezonie. Jest to dokładnie czwarta najgorsza frekwencja rozgrywek 2015/2016.

Najwięcej kibiców przyszło na mecz Chemika Police z Budowlanymi Łódź (2 470), lecz nie jest to najlepszy wynik jaki padł w Szczecinie. Można to wyjaśnić zarówno klasą rywala, tym że mecz rozgrywany był w poniedziałek, a także był transmitowany w telewizji.

Drugi najlepszy wynik tej kolejki padł w Ergo Arenie, gdzie spotkanie PGE Atomu Trefla z Legionovią oglądało 1 400 kibiców. Zdecydowanie największą niespodzianką było zwycięstwo Developresu SkyRes nad bialskim BKS-em. Rzeszowianki wygrały w stosunku 3:0, a ten triumf na żywo obejrzało 800 widzów.

Frekwencja na meczach 18. kolejki Orlen Ligi:

Pałac Bydgoszcz - Impel Wrocław 450 widzów

Polski Cukier Muszynianka Enea Muszyna - Tauron MKS Dąbrowa Górnicza 800 widzów

PGE Atom Trefl Sopot - Legionovia Legionowo 1 400 widzów

Chemik Police - Budowlani Łódź 2 470 widzów

Developres SkyRes Rzeszów - BKS Aluprof Profi Credit Bielsko-Biała 800 widzów

PTPS Piła - KSZO Ostrowiec SA 1 050 widzów

Łącznie na trybunach w 18. kolejce Orlen Ligi: 6 970 widzów

Średnio jeden mecz 18. kolejki Orlen Ligi obejrzało: 1 162 widzów

Łącznie na trybunach Orlen Ligi w sezonie 2015/16: 143 707 widzów

Średnio mecz na trybunach Orlen Ligi w sezonie 2015/16 obejrzało: 1 331 widzów

Zestawienie frekwencji w sezonie 2015/16 z podziałem na miasta:

MiastoŁącznie w sezonieLiczba meczówŚrednia na mecz
Szczecin * 24 597 10 2 459
Łódź 19 400 9 2 156
Wrocław 16 250 8 2 032
Dąbrowa Górnicza 16 500 10 1 650
Sopot ** 16 250 10 1 625
Piła 9 300 8 1 163
Legionowo 9 150 9 1 017
Rzeszów 7 850 8 982
Bielsko-Biała 7 600 9 845
Bydgoszcz 6 070 9 675
Muszyna 6 000 9 667
Ostrowiec Świętokrzyski 4 740 9 527

* Chemik Police rozgrywa swoje mecze w hali w Szczecinie
** Jeden mecz (6. kolejka) PGE Atom Trefl rozegrał w Elblągu, a jeden (14. kolejka) w hali 100-lecia Sopotu

Wszystkie dane liczbowe pochodzą z oficjalnych raportów meczowych

Komentarze (1)
avatar
jureczek
19.02.2016
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Proponuję mecze ligowe rozgrywać jeszcze częściej, a godziny meczów wybierać jeszcze bardziej nieodpowiednie, a frekwencję na meczach będzie można jeszcze bardziej obniżyć. Jest to gwarantowane Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.