Frekwencja w Orlen Lidze: Bielscy kibice spisali się na medal

Największa niespodzianka 19. kolejki żeńskiej ekstraklasy miała miejsce w Bielsku-Białej. Na trybunach hali pod Dębowcem zasiadło najwięcej kibiców w bieżącym sezonie.

W tym artykule dowiesz się o:

W 19. kolejce Orlen Ligi największym zaskoczeniem była dotkliwa porażka mistrzyń Polski. Policzanki przegrały po raz drugi w bieżącym sezonie, lecz po raz pierwszy nie ugrały nawet seta. Ich katem były siatkarki BKS-u Aluprof Profi Credit Bielsko-Biała, które w ostatnim czasie dalekie były od idealnej dyspozycji.

Niespodziewane zwycięstwo BKS-u z wysokości trybun oglądało 1 300 widzów, co jest najwyższą frekwencją w Bielsku-Białej w obecnym sezonie. Z pewnością kibice, którzy zawitali do hali pod Dębowcem nie żałowali tej decyzji. Choć i tak było wiele wolnych miejsc, gdyż pojemność obiektu wynosi 3 000 miejsc siedzących.

Najwięcej osób na żywo obejrzało spotkanie Budowlanych Łódź z PGE Atomem Treflem Sopot, bo aż 2 450. Natomiast łączna frekwencja na trybunach wyniosła tylko 6 276 widzów, a to ze względu na przełożony pojedynek w Dąbrowie Górniczej. Siatkarki Taurona MKS-u podejmą Impelki w późniejszym terminie ze względu na rozgrywany w hali "Centrum" turniej finałowy Pucharu Polski mężczyzn - Dąbrowa Górnicza Basket Cup 2016.

Frekwencja na meczach 19. kolejki Orlen Ligi:

PTPS Piła - Pałac Bydgoszcz 950 widzów

KSZO Ostrowiec SA - Developres SkyRes Rzeszów 876 widzów

BKS Aluprof Profi Credit Bielsko-Biała - Chemik Police 1 300 widzów

Budowlani Łódź - PGE Atom Trefl Sopot 2 450 widzów

Legionovia Legionowo - Polski Cukier Muszynianka Enea Muszyna 700 widzów

Spotkanie Taurona MKS-u Dąbrowa Górnicza z Impelem Wrocław zostało przełożone na 2 marca.

Łącznie na trybunach w 19. kolejce Orlen Ligi (bez meczu Tauron MKS Dąbrowa Górnicza - Impel Wrocław): 6 276 widzów

Średnio jeden mecz 19. kolejki Orlen Ligi obejrzało (bez meczu Tauron MKS Dąbrowa Górnicza - Impel Wrocław): 1 253 widzów

Łącznie na trybunach Orlen Ligi w sezonie 2015/16 (bez meczu 19. kolejki Tauron MKS Dąbrowa Górnicza - Impel Wrocław): 149 983 widzów

Średnio mecz na trybunach Orlen Ligi w sezonie 2015/16 obejrzało (bez meczu 19. kolejki Tauron MKS Dąbrowa Górnicza - Impel Wrocław): 1 328 widzów

Zestawienie frekwencji w sezonie 2015/16 z podziałem na miasta:

MiastoŁącznie w sezonieLiczba meczówŚrednia na mecz
Szczecin * 24 597 10 2 459
Łódź 21 850 10 2 185
Wrocław 16 250 8 2 032
Dąbrowa Górnicza 16 500 10 1 650
Sopot ** 16 250 10 1 625
Piła 10 250 9 1 139
Legionowo 9 850 10 985
Rzeszów 7 850 8 982
Bielsko-Biała 8 900 10 890
Bydgoszcz 6 070 9 675
Muszyna 6 000 9 667
Ostrowiec Świętokrzyski 5 616 10 562

* Chemik Police rozgrywa swoje mecze w hali w Szczecinie
** Jeden mecz (6. kolejka) PGE Atom Trefl rozegrał w Elblągu, a jeden (14. kolejka) w hali 100-lecia Sopotu

Wszystkie dane liczbowe pochodzą z oficjalnych raportów meczowych

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.