Frekwencja w Orlen Lidze: Kibice przychodzą w poniedziałki

WP SportoweFakty / Justyna Serafin
WP SportoweFakty / Justyna Serafin

Poniedziałkowe mecze w Łodzi i Wrocławiu znalazły się w pierwszej trójce spotkań trzeciej kolejki Orlen Ligi z najwyższą frekwencją na trybunach. Do "Orbity" zawitało 1800 osób, a do Atlas Areny - o ponad 400 więcej.

W tym artykule dowiesz się o:

W tej serii spotkań łączna liczba kibiców obecnych na siedmiu meczach żeńskiej ekstraklasy była o ponad dwa tysiące wyższa niż przed tygodniem. Najliczniej fani siatkówki przybywali na pojedynek Budowlanych Łódź z KSZO Ostrowiec Świętokrzyski. Mimo że wygrany przez łodzianki 3:0 mecz zorganizowano w poniedziałek, frekwencja na nim przekroczyła 2200 osób.

Drugie miejsce przypadło Azoty Arenie w Szczecinie, gdzie siatkarki Chemika Police pokonały w trzech setach Legionovię Legionowo na oczach prawie 1900 widzów. Z kolei na trzeciej pozycji znalazł się inny poniedziałkowy bój, Impel Wrocław -  BKS Profi Credit Bielsko-Biała, który na żywo z perspektywy trybun obejrzało 1800 kibiców.

Bariery tysiąca zapełnionych krzesełek nie udało się przekroczyć w Pile i w Muszynie. Mimo tego średnia liczba widzów w trzeciej kolejce Orlen Ligi wyniosła 1418. Istnieje szansa, że w kolejnym tygodniu będzie dużo wyższa z powodu m.in. derbów Łodzi zaplanowanych na 7 listopada. Wydarzenie to zostało zgłoszone jako impreza masowa na 8 tysięcy osób.

Frekwencja na meczach 3. kolejki Orlen Ligi:

Polski Cukier Muszynianka Enea Muszyna - Developres SkyRes Rzeszów 600 widzów
Chemik Police - Legionovia Legionowo 1897 widzów
Tauron MKS Dąbrowa Górnicza - ŁKS Commercecon Łódź 1200 widzów
Giacomini Budowlani Toruń - Atom Trefl Sopot 1200 widzów
PTPS Piła - Pałac Bydgoszcz 980 widzów
Impel Wrocław - BKS Profi Credit Bielsko-Biała 1800 widzów
Budowlani Łódź - KSZO Ostrowiec Świętokrzyski 2247 widzów

ZOBACZ WIDEO Słynni sportowcy na zdjęciach z dzieciństwa. Rozpoznasz ich?

Łącznie na trybunach podczas 3. kolejki: 9 924 widzów
Średnio jeden mecz 3. kolejki obejrzało:
1 418 widzów

Łącznie na trybunach Orlen Ligi w sezonie 2016/17:
 27 643 widzów
Średnio na mecz w sezonie 2016/17:
1 316 widzów

Zestawienie frekwencji w sezonie 2016/17 z podziałem na miasta (wg średniej):

MiastoŁącznie w sezonieLiczba meczówŚrednio na mecz
Łódź - Budowlani 5 097 2 2 549
Wrocław 4 100 2 2 050
Szczecin* 3 566 2 1 783
Sopot 1 500 1 1 500
Dąbrowa Górnicza 2 800 2 1 400
Łódź - ŁKS 1 350 1 1 350
Ostrowiec Świętokrzyski 1 200 1 1 200
Bydgoszcz 1 060 1 1 060
Rzeszów 1 000 1 1 000
Piła 980 1 980
Toruń 1 940 2 970
Bielsko-Biała 1 650 2 825
Muszyna 1 400 3 467
Legionowo - 0 -

* - Chemik Police rozgrywa swoje mecze w hali w Szczecinie

W tabeli została uwzględniona frekwencja na meczach Budowlanych Łódź i ŁKS-u Commercecon Łódź. Mimo że zespoły są z jednego miasta, frekwencja na ich spotkaniach domowych liczona jest oddzielnie.
 
Wszystkie dane liczbowe pochodzą z oficjalnych raportów meczowych

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.