Marketingowe przeboje tygodnia: challenge w Radomiu, szlachetne działania w Olsztynie i pytania do Resoviaków

WP SportoweFakty / Paweł Piotrowski / Na zdjęciu: siatkarze Asseco Resovii Rzeszów
WP SportoweFakty / Paweł Piotrowski / Na zdjęciu: siatkarze Asseco Resovii Rzeszów

Zdążyliśmy ustalić, że kluby siatkarskie w Polsce nie do końca dobrze radzą sobie z marketingiem i social mediami. Postanowiliśmy więc co tydzień zbierać najciekawsze inicjatywy z naszego podwórka i nawet sięgnęliśmy do I ligi.

Okazuje się, że nie tylko kluby z ligowej ekstraklasy zaskakują czymś pozytywnym. E.Leclerc Radomka Radom postanowiła stworzyć coś na wzór piłkarskiego "Turbokozaka", oczywiście w wersji siatkarskiej. Konkurencji jest mniej, ale nadal jest to rzecz unikatowa i bardzo przyjemna do oglądania. Warto poświęcić kilka minut tej produkcji.

ONICO Warszawa postanowiło przedłużyć kontrakty z dwoma zawodnikami w trakcie sezonu. ZAKSA już pokazała, że można to zrobić dobrze. Stołeczny klub wpadł na inny pomysł. Zamieścił w mediach społecznościowych wyłącznie kontury sylwetek siatkarzy, oznaczając całą akcję hashtagiem #zostajewWarszawie. Przez kolejne dni ujawniano, kto w ONICO zostanie na dłużej.

Jak wyglądają treningi w klubach? Czy siatkarze i siatkarki rzeczywiście wykonują na nich ciężką pracę? Nie każdy ma okazję zobaczyć to na własne oczy. Tymczasem Chemik Police wypuścił krótkie wideo z ćwiczeń defensywnych. Po obejrzeniu tego materiału chyba nikt nie będzie mieć wątpliwości, dlaczego mówi się o "wylewaniu siódmych potów".

Nie jest to akcja stricte marketingowa, ale na pewno gest wart odnotowania. W akcji "Szlachetna Paczka" brało udział wiele klubów. Indykpol AZS Olsztyn poszedł o krok dalej, oprócz prezentów na święta, postanowił pomóc potrzebującej rodzinie w odnowieniu mieszkania. Piękny gest!

Asseco Resovia Rzeszów ostatnio nie była zbyt mocno aktywna w swoich działaniach. Klub postanowił wypuścić serię "Zapytaj Resoviaka", a gwiazdami pierwszego odcinka są Mateusz Masłowski i Aleksander Śliwka, zadający sobie nawzajem pytania od internautów. Nie wybrane zostały te z rodzaju banalnych, więc nagranie jest naprawdę ciekawe.

Źródło artykułu: