Marketingowe przeboje tygodnia: kulinarne walentynki, snow volley i frekwencja w Radomiu
Zdążyliśmy ustalić, że kluby siatkarskie w Polsce nie do końca dobrze radzą sobie z marketingiem i social mediami. Postanowiliśmy co tydzień zbierać najciekawsze inicjatywy i ponownie sięgnęliśmy do I ligi, a także zajrzeliśmy... na śnieg.
Walentynki są świętem, które nie każdemu się podoba. Jednak w przypadku klubów sportowych ten dzień jest idealną okazją na podjęcie działań. Najciekawiej wypadł Trefl Gdańsk, robiąc coś więcej niż pozostałe zespoły. Daniel McDonnell, Patryk Niemiec i Wojciech Grzyb przygotowywali potrawy na walentynki. Siatkarze i gotowanie? Czemu nie!
Do stołów podano! Pełna relacja z walentynkowego gotowania oczywiście 14 lutego, dziś mały przedsmak! :) ;) Jak myślicie, @grzyb_wojciech, Dan McDonnell i Patryk Niemiec dali radę? pic.twitter.com/bfPW44DUKi
— Trefl Gdańsk (@Trefl_Gdansk) 12 lutego 2018
E.Leclerc Radomka Radom została sensacyjnym półfinalistą Pucharu Polski. Oprócz wyniku sportowego, klub postanowił wykorzystać fakt, że mistrz Polski przyjeżdża do hali ze złotym sufitem. W związku z tym wstęp był darmowy. Teoretycznie to nic nowego, bo podobnie jest na meczach I ligi, jednak na te potyczki dotychczas przychodziło kilka razy mniej kibiców. Ćwierćfinał oglądał niemal komplet widzów, a samo spotkanie było promocją żeńskiej siatkówki.
Na koniec coś z nieco negatywnym wydźwiękiem. Chemik Police po przegranej w Radomiu pożegnał się z trenerem Jakubem Głuszakiem. Klubowa telewizja przypomniała najlepsze momenty szkoleniowca w zespole. Cztery minuty przyjemnego materiału.