Marketingowe przeboje tygodnia: derby Łodzi, koszykarz wśród siatkarzy i... koń trojański

WP SportoweFakty / Asia Błasiak / Na zdjęciu: Piotr Nowakowski
WP SportoweFakty / Asia Błasiak / Na zdjęciu: Piotr Nowakowski

Zdążyliśmy ustalić, że kluby siatkarskie w Polsce nie do końca dobrze radzą sobie z marketingiem i social mediami. Postanowiliśmy jednak co tydzień zbierać najciekawsze inicjatywy.

Kibice Aluronu Virtu Warty Zawiercie dostali od MKS-u Będzin 70 biletów, a weszło ich w sumie 350. W tak niewielkiej hali, jaką jest obiekt w Sosnowcu, to robiło wrażenie! Cala akcja została nazwana "Zawierciańskim Koniem Trojańskim", a uwieczniły ją oczywiście klubowe kamery.

Ekipy Trefla Gdańsk i Trefla Sopot trzymają się razem. Z tego powodu w siatkarskich social mediach gdańszczan pojawiło się nawiązanie do koszykarskich derbów z Asseco Gdynia. Piotr Nowakowski pokazał, że mógłby nawet zmienić barwy klubowe. A daleko, jak odpisał klub, wcale by nie miał. Musiałby tylko z sali treningowej przebiec kilka metrów korytarzem, zmienić outfit, piłkę - i już! Promowanie innych dyscyplin jest zawsze dobrą inicjatywą.

W środę rozegrane zostaną derby Łodzi. Choć ŁKS Commercecon Łódź nie jest gospodarzem tej potyczki, mocno promuje wydarzenie. Jeżeli kibice zespołu powtórzą (albo wejdą o poziom wyżej) to, co zrobili w Nysie, będzie to znakomitą oprawą widowiska. Mobilizacja jest bardzo duża, codzienne nagrania z obozu ŁKS-u, w tym także przemówienie trenera Michala Maska. A każdy taki wpis w social mediach klubowych cieszy się ogromną popularnością.

Transfer medyczny Bereniki Tomsi do Chemika Police sam w sobie okazał się wydarzeniem, choć przebiegł w cieniu przykrej wiadomości o urazie Katarzyny Zaroślińskiej-Król. Świeżo upieczona atakująca do Polic dojechała po... pięciodniowej podróży. O wszystkim opowiedziała klubowej telewizji i to kolejna ciekawa produkcja, choć ogromna w tym zasługa nowej zawodniczki Chemika.

Komentarze (0)