Marketingowe przeboje tygodnia: uwolnione transmisje, Bridget Jones z Polic i szybka zmiana w Szczecinie

WP SportoweFakty / Anna Klepaczko / Na zdjęciu: Berenika Tomsia
WP SportoweFakty / Anna Klepaczko / Na zdjęciu: Berenika Tomsia

Zdążyliśmy ustalić, że kluby siatkarskie w Polsce nie do końca dobrze radzą sobie z marketingiem i social mediami. Postanowiliśmy jednak co tydzień zbierać najciekawsze inicjatywy.

Od jakiegoś czasu filmy na profilu Polskiej Siatkówki są bardzo przyjemne dla oka. Nie inaczej było w ubiegłym tygodniu, kiedy zamieszczono nagranie z kolejnej wizyty Vitala Heynena w Polsce. Belg oficjalnie podpisał umowę z PZPS-em. Możemy być pewni, że dobrych treści oficjalnemu profilowi z sezonie reprezentacyjnym nie zabraknie. Świeżo upieczony szkoleniowiec o to zadba.

Berenika Tomsia stanęła w ogniu pytań kibiców, dzięki czemu dowiedzieliśmy się, dlaczego identyfikuje się z Bridget Jones i jak wygląda jej sytuacja z powołaniem do reprezentacji Polski. Atakująca, która została w ostatniej chwili sprowadzona do Chemika Police, nie ma problemów z występami przed kamerą. Dzięki temu klub stworzył kolejny świetny materiał.

Ekspresowe podpisanie umowy klubu ze Stocznią sprawiło, że Espadon Szczecin zamienił się w Stocznię Szczecin. Wymagało to szybkiej produkcji koszulek, a także wymiany całej identyfikacji wizualnej. Trochę jest jeszcze do poprawy, ale powrót do korzeni i dobry rezultat w meczu po tak dużej zmianie, nieco zatarły to, co było nie tak. Gdyby jeszcze prowadzący konto na Twitterze zrezygnowali z niepasujących do okoliczności emotikon...

W ostatnim tygodniu furorę zrobiły transmisje w internecie. Pierwsza z turnieju mistrzostw Polski juniorek, druga z finału I ligi mężczyzn, a trzecia z dwóch meczów Plusligi. A to jeszcze nie koniec! Rzecznik PLPS-u, Kamil Składowski, poinformował już o kolejnych transmisjach, a mecze w Tomaszowie Mazowieckim sam miał okazję komentować. Oby tak dalej!

ZOBACZ WIDEO Vital Heynen: Chcę, żeby ludzie byli dumni z tej reprezentacji

Komentarze (0)