Prawicowy publicysta stwierdził na Twitterze, że reklamy z udziałem lekkoatletów czy siatkarzy nie mają takiego oddziaływania jak te, do których zaangażowano gwiazdy futbolu. W związku z tym uznał, że Polacy "wolą nieudaczników, bumelantów i pierdołów od ludzi sukcesu".
Takie postawienie sprawy wywołało lawinę negatywnych komentarzy. Inni internauci zarzucają Rafałowi Ziemkiewiczowi kompletną nieznajomość sportu.
Pojawiły się też opinie, że nazywanie pokolenia Roberta Lewandowskiego "nieudacznikami" czy "bumelantami" jest godne pożałowania.
Reklamy z lekkoatletami czy siatkarzami nie sprzedają w Polsce produktów. Sprzedają te z piłkarzami. Po prostu Polacy wolą nieudaczników, bumelantów i pierdołów od ludzi sukcesu - i tyle.
— Rafał A. Ziemkiewicz (@R_A_Ziemkiewicz) 1 października 2018
ZOBACZ WIDEO Show Krzysztofa Piątka! Polak z dubletem! [ZDJĘCIA ELEVEN SPORTS]
Oglądaj siatkówkę mężczyzn w Pilocie WP (link sponsorowany)
2.Siatkówka to prosta gra. Kilku zawodników gra na 3 daje ograniczoną liczbę rozwiązań akcji co przekłada się na schematyczność (kilkanaście głównych shcematów) gry i działanie z automatu niemal bez myślenia. Piłka nożna 11 zawodników nieograniczona liczba podań akcji dryblingów, możliwośći kreowania i zakończenia akcji liczy się decyzyjność i gra nieszablonowa.
3 Do piłki na wysokim poziomie trzeba być przygotowanym wszechstronnie. Liczy się zarówno wytrzymałość, siła, szybkość koordynacja umiejętność właściwego podejmowania decyzji, rozumienie taktyki i obserwacja całego pola gry.
4 Piłka to sport zespołowy. Oprócz wyżej wymienionych trzeba być trochę przystosowanym społecznie aby umieć odnaleźć i dogadać się w zespole
5 Piłka łączy różnorodne style i charaktery gry i dzięki temu taki Balotelli i Pirlo mogą grać w jednej drużynie bez większych spięć. Ogólnie sukces w piłce jest trudniejszy do osiagnięcia niz w siatkówce nie umniejszając niczego naszym siatkarzom Czytaj całość