Najlepszy polski piłkarz został ambasadorem... kawy. Swoim wizerunkiem Robert Lewandowski promuje produkt "RL9", który dostępny są w trzech wariantach - espresso, crema i gold (rozpuszczalna). Portal "WirtualneMedia" informuje, że kawy są już sprzedawane w jednej z polskich sieci handlowych.
Kawa "RL9" już od kilku tygodni jest dostępna również w Niemczech. Wersja rozpuszczalna występuje w szklanych pojemnikach (200 g). Z kolei kawy espresso i crema można zakupić w postaci zmielonej (250 g) bądź w ziarnach (1 kg).
W lecie zeszłego roku na sklepowych półkach pojawił się napój dla sportowców RL9. W najbliższym czasie do sprzedaży trafić powinny kolejne produkty promowane przydomkiem napastnika Bayernu Monachium.
To kolejny nowy rynek, na który wkroczył kapitan reprezentacji Polski. Kilka miesięcy temu wyszło na jaw, że Lewandowski jest zaangażowany w powstanie dwóch restauracji. Jedna z nich znajdzie się w wielkim kompleksie rekreacyjnym na Mazurach, z kolei druga będzie 4-poziomowym lokalem w Warszawie (więcej TUTAJ). Do tego "Lewy" ma apartamentowce w Warszawie i Świnoujściu, agencję marketingową i wspiera różnego typu start-upy.
Czytaj też: "Wodny Świat" Roberta Lewandowskiego
ZOBACZ WIDEO #dziejesiewsporcie: kapitalny gol w futsalu