Protest na meczu Bayernu w LM! Zobacz, jak kibice wyśmiali szefa klubu

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Karl-Heinz Rummenigge ostatnio często prezentował rewolucyjne pomysły. Domagał się wprowadzenia Superligi oraz zmian w rozgrywkach Ligi Mistrzów i Bundesligi, dzięki którym kluby zarabiałyby jeszcze więcej. Fanom Bayernu się to nie spodobało.

1
/ 5
Fot. PAP/EPA
Fot. PAP/EPA

Bayern Monachium pokonał we wtorek Benfikę Lizbona 1:0 w pierwszym meczu ćwierćfinałowym Ligi Mistrzów. Po końcowym gwizdku sędziego Szymona Marciniaka Bawarczycy odczuwali niedosyt. - Zabrakło jeszcze jednego gola - ubolewał Manuel Neuer.

W niemieckich mediach głośno nie tylko o boiskowej rywalizacji, ale także o akcji kibiców Bayernu.

W trakcie spotkania na Allianz Arena trwał protest fanów wymierzony w szefa klubu ze stolicy Bawarii Karla-Heinza Rummenigge. O co chodziło?

2
/ 5
Fot. PAP/EPA
Fot. PAP/EPA

Fanom Bayernu nie podobają się ostatnie pomysły Rummenigge. Działacz zaprezentował rewolucyjne plany, które - jego zdaniem - przyczynią się do zwiększenia atrakcyjności futbolu, a przede wszystkim zapewnią większe dochody klubom.

W styczniu dyrektor sportowy Bawarczyków powiedział, że popiera utworzenie Superligi, w której grałyby najlepsze drużyny z Hiszpanii, Francji, Anglii, Włoch i Niemiec.

Po konfrontacji z Juventusem Turyn w Lidze Mistrzów dodał, że UEFA powinna - zamiast losowania fazy pucharowej - stworzyć coś na wzór tenisowej "drabinki" - po to, by najsilniejsze drużyny nie spotykały się ze sobą zbyt wcześnie.

W weekend z kolei Rummenigge poparł ideę wprowadzenia poniedziałkowych meczów w Bundeslidze od przyszłego sezonu.

3
/ 5

Na największym transparencie, który pojawił się podczas wtorkowego meczu Ligi Mistrzów na Allianz Arena fani Bayernu zamieścili apel do Rummenigge, aby przestał siać zamęt w futbolu.

"Duch sportowy musi być w każdym, kto nazywa siebie Bayern. Drabinka? Dzika karta? Superliga? Skończ z tym bzdurami" - można było przeczytać.

4
/ 5

O pomyśle wprowadzenia poniedziałkowych meczów do systemu rozgrywek Bundesligi Rummenige powiedział tak:

- Nie ma nikogo, kto byłby za podziałem kolejek na więcej dni. Problem polega jednak na tym, że wszyscy chcemy dużo pieniędzy z telewizji. Musimy więc telewizji wrzucić trochę więcej cukru do kawy.

Kibice odpowiedzieli mu tym hasłem na banerze. W kpiącym tonie: "Twoja kawa będzie jak angielska herbata. A ta nie smakuje dobrze".

5
/ 5

W trzeciej części protestu fani Bayernu przekazali jasny sygnał, że przez wprowadzenie poniedziałkowych meczów oraz Superligi piłka nożna wiele straci.

"Mecze poniedziałkowe albo Superliga - przegranym będzie futbol" - tekst o tej treści można było wypatrzyć za jedną z bramek monachijskiego stadionu.

Jak widać, atmosfera wokół drużyny Roberta Lewandowskiego nie jest najlepsza. Mimo że ma ona wciąż szansę na zdobycie potrójnej korony (mistrzostwo Niemiec, Puchar Niemiec i Liga Mistrzów).

Opracował PS

Źródło artykułu: WP SportoweFakty
Komentarze (0)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.