Sponsoring drużyn sportowych doskonałym sposobem na odniesienie sukcesu

Sponsorowanie drużyn sportowych przez samorządy jest wydarzeniem dość powszechnym. Władze co roku przeznaczają z budżetu środki na promocję przez sport.

W tym artykule dowiesz się o:

Białystok poszedł jednak krok dalej i nawiązał współpracę z Polską Superligą Tenisa Stołowego, która należy do ścisłej, europejskiej czołówki. W ten sposób powstała projekt Wschodzący Białystok Superliga.

Superliga jest doskonałym kanałem komunikacji, którego wykorzystanie zapewnia miastu Białystok dotarcie do potencjalnych turystów, mieszkańców lub inwestorów, w skali całego kraju lub dzięki pucharom europejskim nawet Europy. Liczne transmisje, media społecznościowe, wydarzenia specjalne, takie jak Grubba Polish Champions, pozwalają dotrzeć do wszystkich zainteresowanych dyscypliną fanów w kraju oraz za granicą. Trwałość współpracy buduje wiarygodność biznesową Białegostoku i zapewnia spójność komunikatów w długim okresie. W ten sposób miasto i region utrwalają się w świadomości odbiorców w sposób pożądany przez władze stolicy Podlasia. Marketing miejsc pozwala nie tylko tworzyć pozytywny odbiór, ale także zatrzeć negatywne stereotypy i wyprzeć je z powszechnego funkcjonowania w codziennych relacjach międzyludzkich. Każda osoba, która przekonała się o zaletach Białegostoku staje się bardzo ważnym ambasadorem marki, który jest wtedy pomocny w zwalczaniu krzywdzących stereotypów. W ten sposób Wschodzący Białystok uzyskuje tak istotny efekt marketingu szeptanego, dzięki któremu pozytywne treści o Białymstoku są dobrowaolnie szerzone przez osoby postronne.

Innowacyjność podjętych przez Wschodzący Białystok działań oraz bardzo odważna decyzja o tak nowoczesnej formie promocji regionu przerosły najśmielsze oczekiwania. Efekty wizerunkowe i społeczne są katalizatorem rozwoju regionu i mają niebagatelny wpływ na jego postęp, jaki jest udziałem Białegostoku. Unikalne w skali kraju działania są dowodem na chęć budowania wizerunku miasta otwartego na nowe rozwiązania, nie bojącego się podejmowania wyzwań, jeżeli dają realne perspektywy rozwoju i szanse dotarcia z komunikatem do najdalszych krańców Polski. Wybranie niestandardowego sposobu promocji wpisuje się w trend coraz większego znaczenia reklamy natywnej, czyli nienachalnego przekazywania treści, które nie irytują odbiorcy. Taki sposób promocji pozwala budować pozytywny odbiór i tworzyć dobre skojarzenia z promowanym podmiotem, którym w tym wypadku jest Wschodzący Białystok.

Fakt sponsorowania najwyższej klasy rozgrywek tenisa stołowego w Polsce pozwala wyróżnić się miastu Białystok na tle pozostałych samorządów w kraju i podnieść atrakcyjność turystyczną miasta. Cykliczne transmisje oraz niestandardowa forma promocji o ogólnopolskim zasięgu zbudowały bardzo mocną pozycje konkurencyjną Białegostoku i pozwoliły zaprezentować walory Podlasia wszystkim fanom tenisa stołowego.

W czasach powszechnej migracji ludności sport jest świetnym obszarem do zatarcia granic pomiędzy lokalnymi społecznościami, a przyjezdnymi. Wielonarodowość Wschodzący Białystok Superligi jest doskonałym przykładem dialogu międzykulturowego, gdzie nie istnieją podziały ze względu na miejsce pochodzenia lub poglądy teologiczne. Między zawodnikami różnych wyznań i narodowości tworzą się przyjaźnie, mecze ligowe są okazjami do spotkań, a dla wszystkich jest to szansa poznania odmiennych kultur i języków obcych. Sport zbliża ludzi i pozwala na integrację społeczną, bez względu na codzienne bariery. Jest też doskonałym sposobem na kształtowanie bardzo istotnej cechy, jaką jest tolerancja.

Oficjalna strona Polskiej Ligi Tenisa Stołowego: http://www.superliga.com.pl/

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.