To już trzeci raz z rzędu, gdy Iga Świątek znajduje się na szczycie zestawienia najcenniejszych kobiecych marek osobistych w Polsce według "Forbes". Liczby, które wykręciła w tym roku liderka światowego rankingu mogą robić wrażenie.
Jak podaje magazyn "Forbes", wizerunek tenisistki wyceniany jest teraz na aż 988 milionów złotych. Mało tego - różnice pomiędzy raszynianką a resztą podium są ogromne. Wartość medialna drugiej w rankingu Anny Lewandowskiej wynosi 278 mln zł, a trzeciej Magdy Linette - 271 mln zł.
Iga Świątek pozostawiła konkurencję daleko w tyle. Na uwagę zasługuje także potężny wzrost jej wartości medialnej. Przykład? Jeszcze dwa lata temu wizerunek rakiety numer jeden na świecie wyceniany był na 380 milionów złotych.
To właśnie dzięki wielkim sukcesom na kortach marka osobista Igi Świątek w tym momencie jest warta niemalże miliard złotych. Mówimy przecież o zwyciężczyni czterech wielkoszlemowych turniejów (French Open 2022, 2023, 2023 i US Open 2022) oraz liderce rankingu WTA, która na szczycie niezmiennie utrzymuje się od kwietnia zeszłego roku.
Top 3 rankingu najcenniejszych kobiecych marek w 2023 roku wg "Forbes":
1. Iga Świątek (988 mln zł)
2. Anna Lewandowska (278 mln zł)
3. Magda Linette (271 mln zł)
Czytaj także:
Wychwalała mecz Świątek. Szokująca reakcja Kyrgiosa
Zabawna scena z "buziakiem" od Świątek. Wszystko nagrały kamery
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: wzruszające chwile po sukcesie Djokovicia w Paryżu