Zaczęło się po wpisie Navaratilovej. Na Świątek spadła krytyka

Getty Images / Robert Prange / Na zdjęciu: Iga Świątek
Getty Images / Robert Prange / Na zdjęciu: Iga Świątek

Iga Świątek ponownie spotkała się z krytyką na temat sytuacji, do której doszło podczas Australian Open. Dziennikarz Jon Wertheim stwierdził wprost, że pozostawiła ona "nieprzyjemny posmak" i nawiązał do reakcji Martiny Navratilovej.

Iga Świątek podczas Australian Open dotarła do półfinału. Szerokim echem odbiła się jednak sytuacja z ćwierćfinałowego meczu Polki z Emmą Navarro. W pewnym momencie 23-latka zdobyła punkt po podwójnym odbiciu piłki. Amerykanka chciała co prawda zweryfikować tę akcję, ale sędzia nie wydał na to zgody.

Sytuacja ta była szeroko komentowana w mediach społecznościowych. "O mój boże. Mamy roboty wszędzie, a nie mamy ich po to, by widziały podwójne odbicie" - skwitował na portalu X Jon Wertheim ze "Sports Illustrated". Post ten udostępniła Martina Navratilova, dołączając krótki opis. "HA!" - napisała.

Dziennikarz postanowił ponownie poruszyć ten temat i odnieść się zarówno do Świątek, jak i do legendy kobiecego tenisa. Podkreślił, że dla Polki był to pierwszy turniej wielkoszlemowy po zamieszaniu z dopingiem i że powinna, że rywalizuje uczciwie. Zdaniem Wertheima akcja z meczu z Navarro nie zadziałała na korzyść wiceliderki rankingu WTA.

ZOBACZ WIDEO: Chciał zostać pisarzem, ale szybko mu przeszło. "Zostanę przy czytaniu"

"Martina Navratilova jest jedną z wielu byłych gwiazd, które twierdzą, że najlepsi gracze instynktownie wiedzą, czy piłka odbija się raz, czy dwa razy. Nawet jeśli uwierzyć Świątek na słowo, że nie była pewna, czy jej uderzenie było prawidłowe - zwróćcie uwagę na jej brak świętowania po 'wygraniu' tego punktu" - stwierdził.

"Jeśli przyzna rację, to będzie to ogromny sportowy gest. Jeśli wygra mecz, nagłówki powiedzą, że 'Świątek wykazuje się uczciwością w drodze do zwycięstwa w ćwierćfinale'. Zamiast tego pozostawia nieprzyjemny posmak w ustach wielu" - dodał Wertheim.

Komentarze (39)
avatar
irena.grundke
2.02.2025
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Te 2 damy z lamusa wydziwiają o IDZE odkąd Amerykanie zorientowali się, że to przecież COCO GAUFF wreszcie powinna wskoczyć na 1 miejsce listy światowej!!
To rzuciła się COLLINS na IGĘ, bez po
Czytaj całość
avatar
Anonim Fikcyjny
31.01.2025
Zgłoś do moderacji
5
4
Odpowiedz
Kto to ta navaratilova? 
avatar
Faust57
31.01.2025
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
Buziaczka jej nie dała 
avatar
Krzysztof Skorupa
31.01.2025
Zgłoś do moderacji
2
1
Odpowiedz
Ile można wałkować ten temat podwójne odbicia świątek nie macie o czym pisać lajzy 
avatar
Tomasz
31.01.2025
Zgłoś do moderacji
4
2
Odpowiedz
Biedne polaczki już wyją 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.