Lukratywny kontrakt Rogera Federera. Szwajcar zarobi miliony

Getty Images / Clive Brunskill / Na zdjęciu: Roger Federer
Getty Images / Clive Brunskill / Na zdjęciu: Roger Federer

Roger Federer podpisał lukratywny kontrakt z dostawcą odzieży firmą Uniqlo. Tym samym Szwajcar nie będzie już występował na zawodowych kortach w strojach Nike'a.

W tym artykule dowiesz się o:

Brytyjskie i szwajcarskie portale już kilka tygodni temu informowały, że Roger Federer podpisał lukratywny 10-letni kontrakt z Uniqlo. Według doniesień Szwajcar ma na nim zarabiać rocznie 30 mln euro. W odzieży japońskiego producenta pojawił się po raz pierwszy w poniedziałek, gdy wyszedł do pojedynku I rundy z Dusanem Lajoviciem podczas wielkoszlemowego Wimbledonu 2018.

- Pan Federer jest jednym z największych mistrzów w historii. Mój szacunek do niego wykracza poza sport. Nasza współpraca będzie dotyczyć innowacji na korcie i poza nim. Mamy wspólny cel, aby dokonać na świecie pozytywnych zmian. Uniqlo pomoże panu Federerowi prezentować tenis w nowych miejscach - powiedział właściciel Uniqlo, Tadashi Yanai.

10-letnia współpraca rozpoczęła się występem Federera w Wimbledonie 2018. - Jestem głęboko oddany tenisowi, ale podobnie jak Uniqlo mam wielką miłość do życia, kultury i ludzkości. Łączy nas wielka pasja, aby mieć pozytywny wpływ na otaczający nas świat i nie możemy się już doczekać połączenia naszych twórczych wysiłków - wyznał Szwajcar, który chce po raz dziewiąty wygrać londyński turniej wielkoszlemowy.

ZOBACZ WIDEO #dziejesiewsporcie: Putin grzeje się w blasku MŚ, bójka maskotek i niesamowity wsad

Komentarze (26)
avatar
Pao
2.07.2018
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Czyli jednak xd
Spapugował od Novaka, pewnie jeszcze tuż przed emeryturą zachce mu się Lacoste ;) 
avatar
kibicka kadry
2.07.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Jak dla mnie Roger Federer na korcie zawsze prezentuje się nienagannie. Elegancja jego strojów jest na najwyższym poziomie( o grze nie wspomnę). Nie ma takiego drugiego tenisisty . Podziwiam i Czytaj całość
avatar
Mania.
2.07.2018
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
A Uniqlo było kiedyś sponsorem Djokovica, mam rację? 
avatar
peRFection
2.07.2018
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
szkoda .. i nie ma logo RF ale chociaż buty zostawił :-( 
avatar
Mania.
2.07.2018
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
Niby to tylko sponsor, ale mam wrażenie jakby skończyła się jakaś epoka. Roger bez ubrań nike? 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.