Wirtualna Polska ponownie wyprzedziła konkurencję. Podobnie jak w przypadku mistrzostw EURO 2020 serwisy sportowe WP były najchętniej odwiedzanymi przez kibiców. Zdeklasowały konkurencję pod względem liczby realnych użytkowników (8,96 mln), a także pod względem odsłon (198,3 mln odsłon domenowo i 207,9 mln Grupa WP).
Przygotowane przez dział sportowy newsy, reportaże, wywiady i terminarze sportowych zmagań przyciągnęły do serwisów miliony użytkowników. Bieżące informacje prosto z Tokio przygotowywane przez Grzegorza Wojnarowskiego i Tomasza Skrzypczyńskiego oraz program na żywo "Prosto z Igrzysk" Marcina Musiała pozwoliły fanom sportu z bliska przyglądać się najważniejszym wydarzeniom i zaglądać za ich kulisy. Program wideo wygenerował 24,5 mln odtworzeń. Gościli w nim polscy medaliści oraz znani goście, m.in.: Robert Korzeniowski, Daria Abramowicz, Sofia Ennaoui, Andrzej Person.
W prace przy relacjonowaniu Igrzysk Olimpijskich zaangażowany był ponad 100-osobowy zespół reporterów, wydawców, operatorów, specjalistów obsługi studia. Reporterzy podczas Igrzysk przygotowali 2 tysiące materiałów.
ZOBACZ WIDEO: "Sam siebie zaskoczyłem". Tego złoty medalista olimpijski się nie spodziewał
- To dla nas wielka satysfakcja, że serwis WP SportoweFakty kolejny raz był sportowym serwisem pierwszego wyboru kibiców podczas wielkiej imprezy. Do obsługi igrzysk szykowaliśmy się od wielu miesięcy, postawiliśmy na różnorodność: żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Wspaniałą pracę w Tokio wykonali nasi korespondenci Tomasz Skrzypczyński i Grzegorz Wojnarowski, prace redakcji na miejscu w Warszawie koordynowali Rafał Suś, Dawid Góra, Marek Bobakowski i Dominika Pawlik. Już teraz patrzymy na to, co przed nami. Już za moment siatkarskie mistrzostwa Europy, zimowe igrzyska olimpijskie i piłkarskie mistrzostwa świata – mówi Paweł Kapusta, redaktor naczelny WP SportoweFakty, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnej Polski.
Przez cały czas trwania Igrzysk na Stronie Głównej Wirtualnej Polski funkcjonował specjalny boks, w którym kibice mogli śledzić najistotniejsze informacje. Sportowe strony o2.pl dostarczały użytkownikom rozrywkowego, lifestylowego kontentu, a dzięki aplikacji WP Pilot można było śledzić wszystkie zmagania na żywo.
Wirtualna Polska od lat wspiera olimpijczyków i towarzyszy im podczas najważniejszych momentów kariery. Jest partnerem medialnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego (PKOl) i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej.
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki (wakacje.pl, nocowanie.pl), mody (domodi.pl, allani.pl), wyposażenia wnętrz (homebook.pl) i projektowania domów (extradom.pl), usług finansowych (totalmoney.pl) oraz motoryzacji (superauto.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w lipcu 2021 roku z produktów internetowych GWP korzystało 21,1 mln Polaków.