Zmarzlik jak Lewandowski. Polska firma stawia na mistrza świata

Materiały prasowe / Na zdjęciu: Bartosz Zmarzlik
Materiały prasowe / Na zdjęciu: Bartosz Zmarzlik

Bartosz Zmarzlik, niczym Robert Lewandowski, doczekał się nie lada wyróżnienia. Na stworzenie wyjątkowej kolekcji ubrań z mistrzem świata zdecydowała się polska firma 4F. - To ukłon w stronę mojej drogi, symbol osiągnięć i wartości - mówi Zmarzlik.

W kolekcji BZ95 znalazło się pięć elementów: koszulka, bluza, longsleeve, czapka z daszkiem w dwóch klasycznych kolorach, uzupełnionych o złote logotypy BZ95, a także polo funkcyjne w kolorystyce odzieży zespołowej. Złoto to nieprzypadkowy wybór - to barwa kojarzona z sukcesem Bartosza Zmarzlika, która pojawia się m.in. w jego elementach startowych oraz symbolizuje zwycięstwa na torze.

Po każdym zdobyciu tytułu indywidualnego mistrza świata, sportowiec otrzymuje od bliskich złoty kask z gwiazdkami reprezentującymi kolejne mistrzowskie tytuły - symbol, który z dumą prezentuje w swoich kanałach społecznościowych.

ZOBACZ WIDEO: Michał Korościel o swoim fenomenie. "Zawsze wołali moją mamę do szkoły"

- Ta kolekcja to coś więcej niż tylko ubrania - to ukłon w stronę mojej drogi, symbol osiągnięć i wartości, które są mi bliskie. Prosty styl, mocny przekaz i jakość - dokładnie to, co lubię i z czym się utożsamiam - mówi Bartosz Zmarzlik.

Zmarzlik to legenda polskiego sportu motorowego - pięciokrotny mistrz świata na żużlu (2019, 2020, 2022, 2023, 2024), wielokrotny medalista mistrzostw świata i Europy, który od lat inspiruje kolejne pokolenia kibiców pasją, pokorą i sportowym charakterem.

Premiera kolekcji została ogłoszona na oficjalnych profilach Bartosza Zmarzlika oraz marki 4F, gdzie zaprezentowano również efekty sesji zdjęciowej z udziałem zawodnika. Stylizacje ukazują Zmarzlika w nowym, bardziej casualowym wydaniu, przy zachowaniu wyrazistego, charakterystycznego stylu, jaki buduje wokół swojego wizerunku.

Tym samym pięciokrotny mistrz świata został doceniony w podobny sposób, jak wcześniej Robert Lewandowski i Anna Lewandowska, którzy również w ramach współpracy z 4F opracowali wyjątkową kolekcję ubrań.

- Współpraca z Bartkiem to naturalne rozwinięcie naszej strategii – to sportowiec o niesamowitym dorobku, ale też wyrazista osobowość. Kolekcja 4F x BZ95 idealnie wpisuje się w nasze podejście do sportstyle: klasyka, detale i charakter - mówi Igor Klaja, CEO OTCF i założyciel marki 4F.

Komentarze (2)
avatar
Don Ezop Fan
16.05.2025
Zgłoś do moderacji
5
4
Odpowiedz
Bartek, wyslij Czekanskiemu jakies bluzy, koszulki czy czapeczki jak Panstwo Dziechcinscy z Betardu. Bedzie wychwalal Cie pod same niebiosa... 
Zgłoś nielegalne treści