Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Torunianie z nowym właścicielem! Przedwstępna umowa podpisana

Unibax Toruń doszedł do porozumienia z nowym właścicielem klubu. Obie strony zawarły już przedwstępną umowę. Ostateczne formalności zostaną dopełnione niebawem.
Michał Wachowski
Michał Wachowski

Nowym właścicielem Aniołów będzie Przemysław Termiński, właściciel FST Grupy Brokerskiej. O tym, że przejmie on klub z rąk Romana Karkosika mówiło się już od kilku tygodni.


W związku z podpisaniem przedwstępnej umowy, zmiana właściciela jest przesądzona. Ostateczne formalności zostaną sfinalizowane w momencie, gdy spełnionych zostanie kilka warunków. Jednym z nich jest dopełnienie kwestii finansowych. Dotychczasowy właściciel musi bowiem wywiązać się ze wszystkich swoich zobowiązań.
W związku z odejściem Romana Karkosika, w Toruniu szykuje się nowe rozdanie W związku z odejściem Romana Karkosika, w Toruniu szykuje się nowe rozdanie
Roman Karkosik zapowiadał sprzedaż toruńskiego klubu jeszcze przed rozpoczęciem tego sezonu. Wpływ na jego decyzję nie miało to, że Unibax, który przystąpił do rozgrywek z ośmioma ujemnymi punktami, nie awansował do play-offów Enea Ekstraligi.

Nowy właściciel, Przemysław Termiński, myśli już o przyszłorocznym sezonie. Jak wcześniej informowaliśmy, zmiany dosięgną chociażby sztabu szkoleniowego. Najpoważniejszym kandydatem na stanowisko menedżera drużyny jest Jacek Gajewski.

Czy zmiana właściciela wpłynie korzystnie na klub z Torunia?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna

Komentarze (75):

  • leontomasz Zgłoś komentarz
    Tylko żeby nikomu w Polonii, ani samemu galopowi nie przyszło do głowy żeby wrócił....
    • k 53 GKM Zgłoś komentarz
      Witam.Wywalic to ,,towarzystwo,,przy urnie wyborczej w Bydzi.Ja rozumiem dac mniej jednemu cy drugiemu Klubowi.Ale zeby dazyc ,wrecz nienawidzic innej dyscypliny do jej upadku_.Zenada to malo
      Czytaj całość
      powiedziane.Powodzonka Bydzia.I tak duzo zrobiliscie przy tych klopotach.5 miejsce.Pozdrawiam.GKM-Torun.
      • marion Zgłoś komentarz
        I przyszły sezon będzie NASZ!!!
        • toronto1 Zgłoś komentarz
          Fajnie również czyta się wyważonych i obiektywnych komentarzy,bo to raczej rzadkość:) Pzdr.
          • MATES_UL Zgłoś komentarz
            Ciekawie o Unibaxie pisze na portalu eS
            • Bawarczyk Zgłoś komentarz
              Gollob do 2 ligi, albo koniec kariery. Nowemu wlascicielowi zycze powodzenia i dobrania optymalnego skladu druzyny Torunskich Aniolow.
              • fafa31 Zgłoś komentarz
                A wiec sa dwa warianty skladu: Jzeli Ward bedzie w nast roku zawieszony: Miedziński Holder Sajfutdinow Przedpełski Fajfer Pieszczek Laguta Z Wardem bez Łaguty!!! Tyle w temacie i jest to na
                Czytaj całość
                99% realny zestaw Pozdrowionka dla normalnych!!!
                • BadAngel Zgłoś komentarz
                  No gdyby to się udało to byłoby pięknie:) Nie wiem czy Karol nie powinien zacząć od niższej ligi i regularnej jazdy. Ale oczywiście nie będę narzekać jak zajmie miejsce Golloba:)
                  • unialeszno1996 Zgłoś komentarz
                    Mam nadzieje i z całego serca życzę Toruniowi, żeby do klubu wróciła normalność i odpowiednie osoby pracujące z prawdziwa pasja jak pan Janek. Dodatkowo moim zdaniem przyszedł czas
                    Czytaj całość
                    pożegnać sie z panem Kryjomem, bo moze jest dobry menagerem, ale nie moze kierować druzyna siedząc na trybunach, a Chomski jest jedna wielka pomyłka - taktycznie skopał kilka meczy. Co do skladu to na pewno zostanie Emil. Myślę, ze Miedziński tez powinnien zostać. Nieco inaczej ma sie sprawa Turbo Bliźniaków, moim zdaniem ich miejsce jest w Toruniu, ale Chris nie moze ciągle żądać podwyżek, a Darcy musi sie ogarnąć - mam nadzieje, ze w Rydze był to jeden jedyny przypadek kiedy Ward zrobił taką głupotę, a nigdy nie zrobił takiego numeru klubowi (zawsze byl gotowy na wszystkie mecze). Sądzę, ze potrzebny jest stabilny Polak, Ząbik jest wychowankiem, ale po takim meczu trudno oceniać na co go stać. Myślę, ze pieniędzy spokojnie wystarczy na taki sklad: w tym roku budżet wyniósł 14 mln, z tego Unibax dał okolo 3 milionow (byc moze opłacił Tomkowi kontrakt indywidualny), ale Toruń i tak płacił jeszcze kary w tym roku. Dodatkowo przecież Emil ma być indywidualnie sponsorowany przez Karkosika, dlatego finansowo myślę, ze Toruń sobie poradzi i za rok pokaże prawdziwa anielska moc i siłę.
                    • tomekBYDGOSZCZ Zgłoś komentarz
                      Cenzorzy ojca dyrektora działają! :-) Droga redakcjo SF Wy też jesteście częścią jego medialnego imperium? Imperium zła i zakłamania?
                      • tomekBYDGOSZCZ Zgłoś komentarz
                        "Czy zmiana właściciela wpłynie korzystnie na klub z Torunia?" To nie jest dobrze postawione pytanie, bo Karkosik dalej będzie rządził i wykładał kasę więc to tylko zmiana formalna -
                        Czytaj całość
                        wizerunkowa. Po prostu człowiek, który skompromitował się w tym środowisku usuwa się w cień i będzie zarządzał i mieszał z tylnego fotela. :-)
                        • MarcinCKM Zgłoś komentarz
                          Brawo szefostwo Unibaxu, nasi działacze mogą się tylko uczyć. Jak działać profesjonalnie
                          • Godfather-Darth Vader Zgłoś komentarz
                            To się nazywa profesjonalizm, anie wszystko na ostanią chwilę.
                            Zobacz więcej komentarzy (62)
                            Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
                            ×
                            Sport na ×