Start Gniezno ruszył ze spotkaniami biznesowymi

Start Gniezno ruszył z nowym projektem marketingowym. W piątek (19 stycznia) odbyło się Pierwsze Śniadanie Biznesowe dla przedsiębiorców z Gniezna i okolic. Celem przedsięwzięcia była integracja środowiska biznesowego, a także wymiana doświadczeń.

Natalia Zawodna
Natalia Zawodna
Żużlowcy GTM Startu w gotowości bojowej WP SportoweFakty / Tomasz Kordys / Na zdjęciu: Żużlowcy GTM Startu w gotowości bojowej
Projekt marketingowy GTM Start Gniezno - we współpracy z doświadczoną firmą Sports Business Club z Grudziądza przyjął formułę śniadań biznesowych, choć dość nietypową, bo w formie kolacji rozpoczynającej się o godzinie 19.00. Spotkanie, które odbyło się w Hotelu Nest, cieszyło się sporym zainteresowaniem przedstawicieli świata biznesu. Uczestniczyło w nim około czterdziestu właścicieli firm oraz podmiotów reprezentujących swoje stanowiska pracy. Każdy z przedsiębiorców mógł zaprezentować działania swojej firmy oraz nawiązać nowe kontakty biznesowe.

Szczególna uwaga została poświęcona pakietom sponsorskim na sezon 2018. Przedstawione zostały również plany promocyjne i marketingowe, które zamierza podjąć gnieźnieński klub.

Gościem specjalnym podczas piątkowego eventu był znany ze stacji NC+ prezenter Tomasz Dryła. Pojawili się również goście VIP w osobach Michała Powałowskiego - zastępca Prezydenta Miasta Gniezna, Piotr Szymański - przewodniczący GKSŻ oraz Mirosław Jabłoński - kapitan Car Gwarant Start Gniezno. Obecni byli także przedstawiciele  sponsora tytularnego gnieźnieńskiej drużyny.

- Taka inicjatywa to dobra rzecz dla żużla. Możemy wymieniać się doświadczeniami, pomysłami, a także tworzyć wspólne projekty partnerskie. Celem tych spotkań jest integracja środowiska biznesowego. Chcemy widywać się nie tylko na śniadaniach, spotkaniach, ale także na stadionie i kibicować naszej stadionie - powiedział Tomasz Wojciechowski, prezes zespołu z pierwszej stolicy Polski.

ZOBACZ WIDEO Wypadek Tomasza Golloba wstrząsnął Polską. "To najważniejszy wyścig w jego życiu"

- Nie da się zaprzeczyć, że sport żużlowy jest bardzo drogi, obraca się wokół pieniądza. W Gnieźnie nie ma lepszego nośnika reklamy, niż speedway - dodał z kolei wspomniany reprezentant czerwono-czarnych.

Według zapowiedzi władz z Grodu Lecha spotkania mają mieć charakter cykliczny. Tylko taka formuła gwarantuje zbudowanie relacji pomiędzy firmami, a także pomoc w odnalezieniu się w świecie networkingu.

KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>

Jak oceniasz dotychczasową działalność marketingową gnieźnieńskiego klubu?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×