Żużel. Ranking social mediów w eWinner 1. Lidze. Obecność w PGE Ekstralidze zrobiła swoje

AB

7. miejsce - Orzeł Łódź 

Pozycja Orła Łódź może być zaskoczeniem. Biorąc pod uwagę potencjał całej aglomeracji to tylko Wybrzeże mogłoby rywalizować z Orłem. Niestety widać, że nawet niezłe ubiegłoroczne wyniki nie wpłynęły znacząco na wzrost popularności łódzkiego klubu. Jednak jakby nie patrzeć, Orzeł jest temu sobie sam winien, ponieważ analizując ich komunikację w mediach społecznościowych to trudno tam się doszukać kreatywnego kontentu. 

Liczba polubień na portalu Facebook: 17 614 (6. miejsce)
Liczba obserwujących na portalu Instagram: 4,5 tys. (6. miejsce)
Liczba obserwujących na portalu Twitter: 2 533 (5. miejsce)
Liczba wyświetleń na portalu YouTube: 97 519 (7. miejsce)

Dane na dzień 28 stycznia 2021 r.

ZOBACZ WIDEO Żużel. Matej Zagar mówi o minusach wczesnego rozpoczęcia sezonu
Polub Żużel na Facebooku
WP SportoweFakty
Zgłoś błąd
Komentarze (1)
  • AMON Zgłoś komentarz
    Myślę że Dyrektor do spraw marketingu Aforti Start Gniezno Bartek Kopczyński powinien wyciągnąć wnioski !!! Po tak udanym sezonie 2020 gdzie Start Gniezno zajął 2 miejsce w e-Winner
    Czytaj całość
    1 Lidze tylko 4 miejsce w mediach społecznościowych ! Jest materiał do analizy !