Znamy najbardziej medialnego polskiego żużlowca. Najlepszy zdeklasował rywali

Dzięki wyliczeniom ekwiwalentu reklamowego jaki wygenerowali w internecie Polscy stali uczestnicy cyklu Grand Prix poznaliśmy najbardziej medialnego polskiego żużlowca. Zwycięzca tego zestawienia nie powinien być dla nikogo zaskoczeniem.

Artur Babicz
Artur Babicz

4. Maciej Janowski - 2 263 048 zł

Zdecydowanie najsłabszy wynik spośród pozostałych polskich uczestników SGP zaskakuje. Reprezentant Betard Sparta Wrocław miał naprawdę udany sezon, który zwieńczył m.in. złotem World Games 2017, srebrem w PGE Ekstralidze czy złotem DPŚ. Jednak nawet te sukcesy nie spowodowały nadmiernego zainteresowania Janowskim przez polskie media online.

Z pewnością ten wynik mógłby być dużo lepszy gdyby zawodnik Sparty utrzymał pozycję na podium SGP. W końcu była ku temu doskonała okazja, ponieważ po siedmiu pierwszych rundach przewodził w cyklu z przewagą 5 punktów nad drugim Jasonem Doylem. Polak jednak nie utrzymał wysokiej dyspozycji i spadł tuż za podium SGP.

Ekwiwalent reklamowy przekraczający 2,2 mln zł to bardzo dobry wynik i z pewnością cieszy on wszystkich sponsorów zawodnika. Sam zawodnik jednak powinien pomyśleć o zwiększeniu swojej aktywności w mediach, ponieważ najpopularniejsi zawodnicy deklasują go pod tym względem.

KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>

Czy żużel częściej powinien pojawiać się w mediach?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
inf. własna
Zgłoś błąd
Komentarze (2)
  • speed01 Zgłoś komentarz
    Najbardziej medialny jest zdecydowanie Hiena. Minimum pięć nic nie wartych artykulików o niczym na dzień. Brawo "redaktorze"!
    • Docent Zgłoś komentarz
      Panie Redaktorze, abstrahując od tematu, przymiotniki ( tu: "polscy" ) piszemy małą literą...