Znamy najbardziej medialnego polskiego żużlowca. Najlepszy zdeklasował rywali
Dzięki wyliczeniom ekwiwalentu reklamowego jaki wygenerowali w internecie Polscy stali uczestnicy cyklu Grand Prix poznaliśmy najbardziej medialnego polskiego żużlowca. Zwycięzca tego zestawienia nie powinien być dla nikogo zaskoczeniem.
4. Maciej Janowski - 2 263 048 zł
Zdecydowanie najsłabszy wynik spośród pozostałych polskich uczestników SGP zaskakuje. Reprezentant Betard Sparta Wrocław miał naprawdę udany sezon, który zwieńczył m.in. złotem World Games 2017, srebrem w PGE Ekstralidze czy złotem DPŚ. Jednak nawet te sukcesy nie spowodowały nadmiernego zainteresowania Janowskim przez polskie media online.
Z pewnością ten wynik mógłby być dużo lepszy gdyby zawodnik Sparty utrzymał pozycję na podium SGP. W końcu była ku temu doskonała okazja, ponieważ po siedmiu pierwszych rundach przewodził w cyklu z przewagą 5 punktów nad drugim Jasonem Doylem. Polak jednak nie utrzymał wysokiej dyspozycji i spadł tuż za podium SGP.Ekwiwalent reklamowy przekraczający 2,2 mln zł to bardzo dobry wynik i z pewnością cieszy on wszystkich sponsorów zawodnika. Sam zawodnik jednak powinien pomyśleć o zwiększeniu swojej aktywności w mediach, ponieważ najpopularniejsi zawodnicy deklasują go pod tym względem.
-
speed01 Zgłoś komentarzNajbardziej medialny jest zdecydowanie Hiena. Minimum pięć nic nie wartych artykulików o niczym na dzień. Brawo "redaktorze"!
-
Docent Zgłoś komentarzPanie Redaktorze, abstrahując od tematu, przymiotniki ( tu: "polscy" ) piszemy małą literą...