Żużel. Ranking najpopularniejszych zagranicznych żużlowców. Jest duże zaskoczenie

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Ostatnio opublikowaliśmy listę najpopularniejszych polskich żużlowców na portalu Facebook. Teraz natomiast przyjrzymy się zagranicznym zawodnikom. Trzeba przyznać, że w przygotowanym rankingu są spore zaskoczenia, m.in. obecność Chrisa Harrisa.

1
/ 10

10. miejsce - Robert Lambert oraz Grigorij Łaguta - 10 065 obserwujących

Obaj panowie zgromadzili taką samą liczbę obserwujących, dlatego zdecydowaliśmy się umieścić ich na tej samej pozycji w naszym zestawieniu. Wydaje się jednak, że ich wspólna pozycja to tylko kwestia czasu. Brytyjczyk jest zdecydowanie bardziej aktywny w mediach społecznościowych. Wrzuca ciekawe grafiki, materiały wideo. Widać, że w tym względzie się rozwija. Tego natomiast nie można powiedzieć o Łagucie. Jego profil jest niemalże martwy, a szkoda... bowiem Rosjanin jest bardzo aktywny tylko, że na Instagramie.

Dane na dzień 5 luty 2020 r.

2
/ 10

9. miejsce - Matej Zagar - 10 975 obserwujących

Słoweniec zdecydowanie nie przykłada się do swoich mediów społecznościowych. Czasami coś wrzuci, czasami coś udostępni. Generalnie dziwne, że zebrał aż taką liczbę obserwujących, ponieważ śledzenie jego profilu zbyt wiele nie wnosi dla osób, które byłyby zainteresowane jego karierą.

ZOBACZ WIDEO Żużel. Dlaczego rosyjscy żużlowcy zamieszkują Bydgoszcz? Emil Sajfutdinow tłumaczy

Dane na dzień 5 luty 2020 r.

3
/ 10

8. miejsce - Chris Harris - 11 346 obserwujących

Ciężko nie lubić sympatycznego Brytyjczyka. Chociaż miniony sezon zaliczył niemalże na straty, a w Polsce pojawił się wyłącznie na zawodach na długim torze, to dalej jest bardzo popularny. Z jego postów aż bije ciepło, ponieważ bardzo często pokazuje swoją rodzinę, która jest dla niego dumą. Aż szkoda, że profil na Facebooku prowadzi zdecydowanie mniej aktywnie niż na Instagramie, wtedy mógłby sprawić jeszcze większą niespodziankę w tym zestawieniu. Kto wie, być może za rok będzie znacznie wyżej.

Dane na dzień 5 luty 2020 r.

4
/ 10

7. miejsce - Peter Kildemand - 13 984 obserwujących

Z jednej strony obecność zawodnika z poziomu eWinner 1. Ligi jest pewnym zaskoczeniem, z drugiej Duńczyk solidnie pracuje na swoim profilu. Może nie zobaczymy tam pięknych grafik i profesjonalnych materiałów wideo. Jednak jest sporo zdjęć ze spotkań, pokazane są żużlowe areny, a dodatkowo podsumowany jest niemal każdy jego start. Jak widać, to zaprocentowało zdobyciem całkiem sporej rzeszy fanów.

Dane na dzień 5 luty 2020 r.

5
/ 10

6. miejsce - Fredrik Lindgren - 22 754 obserwujących

Można przyjąć, że od 6. miejsca ranking przechodzi na inny poziom. Fredrik Lindgren otwiera zestawienie żużlowców z pokaźną już liczbą fanów. W sumie na profilu Szweda nie ma jakiejś zaplanowanej strategii komunikacyjnej, jednak mimo wszystko sporo tam się dzieje. Można tam znaleźć sporo zdjęć z zawodów, informacji z życia prywatnego czy urywków z przygotowań. Gdy do tego dodamy bardzo dobre wyniki sportowe to wychodzi przepis na sporą liczbę obserwujących.

Dane na dzień 5 luty 2020 r.

6
/ 10

5. miejsce - Jason Doyle - 36 199 obserwujących

W przypadku Jasona Doyle'a jest podobna analogia jak przy Fredriku Lindgrenie. Na jego profilu nie ujrzymy zbyt wielu wymyślnych rzeczy, a nad strategią komunikacji w social mediach nie zastanawiali się wybitni marketerzy. Jednak Australijczyk podchodzi do mediów społecznościowych w sposób rzetelny. W miarę często publikuje wpisy. Potrafi podzielić się własnymi spostrzeżeniami czy po prostu pokazuje zdjęcia, które mogą interesować kibiców.

Dane na dzień 5 luty 2020 r.

7
/ 10

4. miejsce - Martin Vaculik - 40 485 obserwujących

W mediach społecznościowych Słowaka wiele się dzieje. Wchodząc na jego profil łatwo zauważyć, że wszystko jest już przemyślane. Posty mają jeden styl, a grafiki potrafią przykuć uwagę. Do tego Vaculik udostępnia sporo informacji z klubów czy ogólnie z regionu, w którym jeździ... a że w ostatnich latach Słowak zrobił żonglerkę po najaktywniejszych klubach żużlowych w polskich social mediach to musiało mieć odzwierciedlenie na zainteresowaniu fanów.

Dane na dzień 5 luty 2020 r.

8
/ 10

3. miejsce - Nicki Pedersen - 49 610 obserwujących

Nicki Pedersen otwiera podium rankingu najpopularniejszych zagranicznych zawodników na portalu Facebook. Forma Duńczyka w ostatnich latach już znacząco odbiega od tej z najlepszych chwil jego kariery, jednak nie przeszkadza mu to w byciu bestią social media. Pedersen jest bardzo aktywny oraz przede wszystkim jest szczery w swoim przekazie. Pokazuje dużo speedwaya, ale chyba jeszcze więcej pokazuje swojego życia. Jak widać, takie podejście do mediów społecznościowych podoba się fanom speedwaya.

Dane na dzień 5 luty 2020 r.

9
/ 10

2. miejsce - Emil Sajfutdinow - 60 399 obserwujących

Emil Sajfutdinow przez całą swoją karierę zapracował na ten wynik. Jest zawodnikiem niezwykle lubianym zarówno za postawę na torze, jak i poza nim. Widać to również w jego social mediach. Regularnie podsumowuje swoje występy, ale udostępnia sporo życiowych treści. Można się nieco przyczepić do jakości tych postów (w dużej mierze jest to kalka z Instagrama), jednak jak widać fanom to nie przeszkadza.

Dane na dzień 5 luty 2020 r.

10
/ 10

1. miejsce - Tai Woffinden - 87 587 obserwujących

Betard Sparta Wrocław rozbiła bank. W rankingu Polaków zdecydowanie zwyciężył Maciej Janowski, a wśród zawodników zagranicznych konkurencję zmiażdżył Tai Woffinden. Aż nie możemy się doczekać dnia otwartego, w którym zobaczymy jak wykorzystywany jest potencjał marketingowy tych zawodników.

Wracając jednak do samego Brytyjczyka. Jego wynik nie może nikogo dziwić. Prowadzona przez niego komunikacja to zupełnie inny poziom. Widać tutaj pomysł i główną ideę. Do tego nie są to posty tylko typowo sportowe czy sprzedażowe, a często możemy zobaczyć życie prywatne Woffindena czy jego własne inicjatywy, m.in. akcja charytatywna z wykorzystaniem Zwifta. Każdy fan speedwaya powinien śledzić ten profil, bo warto. Natomiast młodzi adepci żużla powinni podpatrywać to co robi Woffinden, bo tak się buduje pozytywny wizerunek w mediach społecznościowych.

Dane na dzień 5 luty 2020 r.

Źródło artykułu: WP SportoweFakty
Komentarze (1)
avatar
Apator82
5.02.2021
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Czekamy na ranking podprowadzających. Ja stawiam na Dagmarę Krause  
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.