Renault Zdunek Wybrzeże rozda dzieciom 4 tysiące biletów na mecz ze Speedway Wandą Instal

Działacze Renault Zdunek Wybrzeża Gdańsk postanowili rozdać dzieciom aż 4 tysiące biletów na mecz ze Speedway Wandą Instal Kraków. Wszystko to z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka.

Michał Gałęzewski
Michał Gałęzewski
Kibice Wybrzeża Gdańsk WP SportoweFakty / Grzegorz Jarosz / Na zdjęciu: Kibice Wybrzeża Gdańsk

Gepard - klubowa maskotka Renault Zdunek Wybrzeża Gdańsk rozdaje bilety od soboty. W godzinach 11:00 - 14:00 podzielił się on pierwsza częścią wejściówek podczas święta miasta. W tych samych godzinach w niedzielę będą rozdawane bilety dla dzieci podczas festynu rodzinnego "Gdańsk dzieciom" na Stadionie Energa Gdańsk.

W przeciwieństwie do poprzedniej akcji, rozdane zostały bilety, a nie vouchery. Nie będzie trzeba ich wymieniać w kasie. - Właśnie z okazji Dnia Dziecka postanowiliśmy rozdać najmłodszym cztery tysiące biletów na niedzielny mecz. Dla nas to kolejny element prowadzonej strategii. Od początku sezonu 2015 oprócz stabilizacji finansowej i wyniku sportowego za cel funkcjonowania stowarzyszenia postawiliśmy sobie popularyzację żużla wśród najmłodszych. Co mecz zapraszamy zapraszamy grupy zorganizowane ze szkół i przedszkoli, organizujemy Pomerania Bike Cup, powstały piłkarskie grupy młodzieżowe Wybrzeża. To wszystko przekłada się na efekty w postaci coraz większej publiczności na meczach, ale także coraz większej ilości adeptów w Młodzieżowej Szkole Żużlowej - powiedział Marek Balicki, członek zarządu klubu.

Gdańszczanie zorganizowali także akcję #CzekamyNaCiebie. Polega ona na tym, że wszyscy którzy kupią bilet na mecz ze Speedway Wandą Instal Kraków, będą mogli korzystać ze zniżek i rabatów. oferowanych przez partnerów akcji. Zgłosiło się 26 firm z różnych branż, m.in. gastronomicznej, komputerowej, medycznej, samochodowej, czy rozrywkowej. - Chcemy rozwijać tę akcję, dzięki której posiadacze biletów będą mogli korzystać z wielu zniżek w Gdańsku. Akcja ma dać kibicom bonus z okazji przyjścia na mecz i pokazać partnerom, którzy dotychczas nie współpracowali z nami, że żużlowa publiczność może stanowić dla nich doskonałe źródło nowych klientów - dodał Balicki.

ZOBACZ WIDEO Sektor Gości 39. Marek Cieślak: czułem się załatwiony i sponiewierany, ale to przetrzymałem [3/3] (Źródło WP SportoweFakty)


KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×