Mecze w Internecie mają sens. Fogo Unia nie spodziewała się takiej oglądalności

WP SportoweFakty / Łukasz Trzeszczkowski / 	Michael Jepsen Jensen, Przemysław Pawlicki, Grzegorz Zengota, Tobiasz Musielak
WP SportoweFakty / Łukasz Trzeszczkowski / Michael Jepsen Jensen, Przemysław Pawlicki, Grzegorz Zengota, Tobiasz Musielak

Ponad 40 tysięcy widzów oglądało w Internecie sparingowy mecz Fogo Unii z MRGARDEN GKM-em Grudziądz. Leszczynianie są pozytywnie zaskoczeni tą widownią i planują już kolejne transmisje. Nie tylko ze sparingów, ale i z oficjalnych zawodów.

W tym artykule dowiesz się o:

Wielkopolski klub postawił z rozmachem na rozwój kanału UniaLeszno.TV. Dzięki współpracy z lokalną stacją telewizyjną Fogo Unia przeprowadziła internetową transmisję z pierwszego treningu punktowanego z MRGARDEN GKM-em Grudziądz. Relacja, którą można było obejrzeć także za pośrednictwem WP SportoweFakty, cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem.

- Chciałbym serdecznie podziękować wszystkim osobom, które oglądały naszą transmisję na żywo, a także Pawłowi Włodarczakowi za pomoc przy realizacji tego całego przedsięwzięcia. Z danych jakie zebraliśmy wynika, że aż 40 tysięcy widzów oglądało naszą transmisję na żywo. Trzeba przyznać, że nie spodziewaliśmy się takiej oglądalności. W tym momencie, po zsumowaniu osób oglądających "live" i relację z odtworzenia, mamy prawie 50 tys. kibiców. Wynik jest fantastyczny - przyznaje odpowiedzialny za klubowy marketing Rafał Dobrowolski.

Kolejna transmisja na klubowym kanale odbędzie się już w sobotę, gdy na sparing do Leszna zawitają rybniczanie. Smaczkiem dla fanów, którzy zdecydują się na transmisję w Internecie, będą archiwalne materiały z udziałem Unii Leszno. - Cały czas się uczymy i rozwijamy, a wszystkie uwagi od kibiców przyjmujemy z pokorą i analizujemy. Zależy nam na tym, aby transmisje i wszystkie inne materiały w naszej klubowej telewizji były coraz lepsze. Mamy jeszcze kilka pomysłów, które chcemy zrealizować. Podczas najbliższych transmisji z ekipą ROW-u Rybnik, w przerwach chcemy pokazywać archiwalne mecze Byków, aby zająć trochę czas pomiędzy biegami. Myślę, że będzie to ciekawy bonus dla kibiców podczas transmisji, a mając bogate archiwum Telewizji Leszno, chcemy to wykorzystać - mówi Dobrowolski.

Duże zainteresowanie transmisjami w Internecie powoduje, że Fogo Unia myśli poważnie o większej liczbie transmisji. Już teraz wiadomo, że w sieci będzie można obejrzeć kwietniowy Memoriał Alfreda Smoczyka.

- Myślę, że transmisje z treningów punktowanych czy innych turniejów to ciekawa alternatywa dla kibiców. W tym momencie ludzie są głodni speedwaya, a my dajemy im możliwość obejrzenia meczów, których normalnie nikt by nie pokazał. Fajne jest też to, że współpracujemy z innymi klubami poprzez udostępnianie relacji w serwisach internetowych danego klubu, z którym przychodzi nam się zmierzyć. Podziękowania kieruję w stronę klubu z Grudziądz i Rybnika. Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że jadąc test-mecz w Lesznie, dajemy szansę kibicom z innego miasta obejrzenia spotkania swojej drużyny. Uważam, że jest to z korzyścią dla całej dyscypliny i wszystkich kibiców. W planach mamy aktualnie transmisje weekendowe z dwumeczu z ROW-em Rybnik, następnie 67. Memoriał Alfreda Smoczyka oraz trening punktowany ze Stalą Gorzów w Lesznie. W sezonie być może uda się też pokazać inne imprezy, ale to wszystko melodia przyszłości - kwituje przedstawiciel leszczyńskiego klubu.

ZOBACZ WIDEO Falubaz musi spełnić jeden warunek. Wszystko w rękach Hampela

Komentarze (14)
elvis
1.04.2017
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
relacja fajna,jedno ale:)
zmienic musicie ludzi ktory to redaguja,bo jak czytam GomUlski to rece opadaja.
Od razu widac,ze osoba nie ma pojecia o tym sporcie,bo to nie anonimowy zawodnik-i ktos
Czytaj całość
avatar
ʎɔqo Uǝʇ
1.04.2017
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Bardzo dobry pomysł! Zwłaszcza, ze nie wszyscy mieszkają w pl i mogą oglądać na Żywo :)
Pozdrowienia z Kopenhagi :) 
avatar
sympatyk żu-żla
1.04.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
SUPER transmisja taka wygląda brawo aby tak dalej powodzenia 
avatar
davo
31.03.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Dodam tylko że przy okazji takie transmisji nie trzeba spełniać wymagań prywatnej telewizji co do oświetlenia... 
avatar
Edekedek
31.03.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Już ponad 50 tysięcy widzów widziało sparing. Zapraszam do nabijania tej statystyki w linku poniżej :) 

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.