Były marketingowiec Stali Gorzów dołączył do One Sport

Jacek Gumowski, były marketing manager w Stali Gorzów, został dyrektorem do spraw komunikacji projektu "Żużel na Śląskim", który obejmuje finałową rundę cyklu Speedway Euro Championship 2018 oraz mecz żużlowej Reprezentacji Polski.

Dawid Borek
Dawid Borek
Krzysztof Kasprzak (kask niebieski) i Andreas Jonsson Materiały prasowe / One Sport / Krzysztof Kasprzak (kask niebieski) i Andreas Jonsson

Jacek Gumowski najbardziej znany jest ze współpracy z drużyną Stali Gorzów. Swoją przygodę ze sportem żużlowym rozpoczął w wieku czterech lat. - Na żużel zabrał mnie tata. Popłakałem się za pierwszym razem, było za głośno, ale gdy zapytał dwa tygodnie później czy idziemy, to podobno się zgodziłem i poszliśmy. Od tego momentu, zawsze na pierwszym łuku, kolega taty zajmował nam wcześniej miejsca, rozkładając gazety na drewnianych ławkach. I tak przypadkiem się zaczęło - mówi Gumowski.

Wraz z drużyną Stali Gorzów współpracował blisko dziewięć lat. Jak sam podkreśla, gorzowski klub dał mu wiele możliwości rozwoju. - Gorzów to świetna przygoda. Mnóstwo wspaniałych wspomnień, poznanych przyjaciół, z którymi mam stały kontakt. Stal dała mi możliwości. Zawsze, gdy miałem pomysł i zdobyłem na niego finansowanie, to nikt nie zamykał mi drogi do zrobienia marketingu. Cieszę się, że pomysły idą dalej. To znak, że przynoszą ciągłe efekty - dodaje.

- One Sport śledzę od początku. Podoba mi się w tej firmie waleczność, kreatywność i ciągła chęć rozwoju żużla. Zarówno SEC, jak i SBP, to świetnie opakowane produkty, które dają wiele profitów zarówno dla sponsorów, żużlowców, osób pracujących przy tych projektach, ale przede wszystkim mnóstwo frajdy dla kibiców, do których te produkty są kierowane. Dla żużla każda impreza, która "broni" się frekwencją, daje pozytywnego kopa do rozwoju dyscypliny - twierdzi Gumowski.

Jak podkreślają Karol Lejman i Jan Konikiewicz, podjęcie współpracy z Jackiem Gumowskim to kolejny duży krok naprzód, ale także konieczność przy tak dużym projekcie, jakim jest "Żużel na Śląskim". - Jacek Gumowski jest uznaną marką w światku żużlowym. Podjęcie z nim współpracy to kolejny ważny krok w rozwoju firmy. Nie ukrywamy, że dwie imprezy, jakie odbędą się w Chorzowie będą dla nas bardzo ważne, dlatego chcemy z tych eventów wykrzesać jak najwięcej. Jacek wraz z całym zespołem pracuje ciężko, by efekty tejże pracy były widoczne we wrześniu przyszłego roku. Pamiętajmy, że oprócz Chorzowa, rocznie organizujemy jeszcze kilkanaście innych imprez żużlowych, a więc osoba, która w pełni skupi się na tym największym dla nas evencie jest wręcz niezbędna. Bardzo cieszymy się, że Jacek stał się częścią naszego zespołu - naszej OneSportowej rodziny.

ZOBACZ WIDEO Tomasz Gollob prezesem Polonii? "To musi być poważna propozycja, bo na niepoważne rzeczy nie mamy czasu"

We wrześniu 2018, na przebudowanym, odnowionym Stadionie Śląskim, odbędą się dwie żużlowe imprezy, które zorganizuje toruńska firma. Jacek Gumowski jest przekonany o powodzeniu tego przedsięwzięcia. - To świetny moment dla cyklu SEC, by zrobić efekt "wow". Żużel na Śląskim, to może być hit. Projekt ma potencjał. Podgrzany historią startów na tym stadionie, powoduje dreszczyk - przekonuje Gumowski.

Dwa żużlowe święta, które One Sport zapewnił kibicom na 2018 rok, wiążą się z mnóstwem pracy. Jacek Gumowski będzie odpowiedzialny za to, by na stadionie zasiadło jak najwięcej kibiców. - Cel, jaki stawiamy sobie w zespole, to jak najlepsza frekwencja. I na tym się skupimy w pierwszej kolejność - kończy Jacek Gumowski.

Pomóż nam ulepszać nasze serwisy - odpowiedz na kilka pytań.

Czy rozpoczęcie współpracy z Gumowskim to słuszny ruch One Sport?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×