Żużel. PSŻ jest odmieniony, ale cele się nie zmieniają. Poznaniacy chcą awansu
SpecHouse PSŻ Poznań po sezonie 2019 przeszedł prawdziwą kadrową rewolucję. Jednak prezes Arkadiusz Ładziński mówi, że cele się nie zmieniają i Skorpiony dalej celują w awans do wyższej klasy rozgrywkowej.
- Bellego, Borodulin, Nowak, tych zawodników nie ma już z nami, ale są nowi i liczę na to, że znów powalczymy o awans do play-off, a jak już tam będziemy, to postaramy się o coś więcej. Plan sportowy jest taki, awans do play-off, awans do finału, a na końcu wygrana w najważniejszym dwumeczu sezonu. Wiadomo, że to jest tylko sport, że może być różnie, ale trzeba mierzyć wysoko - powiedział prezes Arkadiusz Ładziński dla portalu polskizuzel.pl.
Zobacz także: Te kluby ciągle czekają na jazdę w najwyższej klasie rozgrywkowej
Skorpiony jednak nie stawiają sobie wyłącznie celów sportowych. Klub oprócz wyników stawia na rozbudowę siatki sponsorskiej (m.in. pozyskano nowego sponsora tytularnego - firmę SpecHouse) oraz walkę o poznańskiego kibica.
- Rok temu mieliśmy średnio trzy tysiące, teraz celujemy w cztery do pięciu tysięcy. Wkrótce będzie w Poznaniu wystawa z żużlem w roli głównej, liczę, że dotrzemy do szerszego grona odbiorców - mówił prezes PSŻ.
Zobacz także: Piotr Paluch poprowadzi PSŻ
Skorpionom w walce o nowego kibica planuje pomóc również ich nowy sponsor tytularny. Firma SpecHouse zadeklarowała, że wraz z klubem zaangażują się w pozyskanie nowej grupy fanów jaką są studenci (Więcej o tym planie ->> TUTAJ).
ZOBACZ WIDEO Żużel. #MagazynBezHamulców. Prezes Włókniarza w ogniu pytań o Drabika, Cieślaka i Doyle’aKUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>