Virtus.pro odświeżyło swój brand i logo
Każda branża potrzebuje reform, udogodnień, dostosowania do rynku i pewnego rodzaju odświeżenia. Organizacja Virtus.pro zdecydowała się na uaktualnienie swojego logo i brandu, które powstały 15 lat temu, w 2003 roku.
"Virtusi" mieli ostatnio bardzo ciężki okres, w którym musieli pogodzić się z wieloma bolesnymi, lecz koniecznymi, decyzjami. Sztandarowy skład organizacji VP, czyli CS:GO, przeszedł kilka modyfikacji, które dadzą szanse na naprawę wizerunku na scenie międzynarodowej, jednak nie skończyło się na tym.
Logo jest jedną z najbardziej chwytliwych wizytówek instytucji, a zmiana na bardziej nowoczesny projekt ma na celu zwiększenie atrakcyjności. Tym razem postawiono na minimalizm i większe zaakcentowanie kolorystyki, która kojarzona jest z organizacją Virtus.pro. Nie ulega wątpliwości, że potrzebują czegoś nowego, by znów przekonać do siebie fanów. Czy jest to dobry kierunek?
Formacja "Virtusów" zaliczyła w 2018 roku ogromny spadek w rankingu. Według HLTV zawodnicy VP w bieżącym roku osiągnęli wynik #11 najlepszej drużyny na świecie, obecnie znajdują się poza Top30.
ZOBACZ WIDEO: Polacy pokochali esport. Mamy trzeci wynik na świecie! "To efekt Małysza"