Andy Murray zaprezentował swoje logo

Rafał Smoliński

Brytyjski tenisista Andy Murray zaprezentował w czwartek swoje nowe logo, z którym będzie występował w tegorocznym głównym cyklu.

Do stworzenia specjalnego logo dla Andy'ego Murraya eksperci od marketingu wykorzystali przede wszystkim inicjały brytyjskiego zawodnika. Pochodzący z Dunblane tenisista chciał ponadto uczcić 77 lat, jakie w 2012 roku minęły od czasu triumfu ostatniego Brytyjczyka na kortach Wimbledonu. W ówczesnym finale londyńskiej imprezy wielkoszlemowej Murray pokonał Novaka Djokovicia.

- Uważam, że ten pomysł jest trochę spóźniony, ponieważ takie logo powinno powstać już dwa lata temu, po jego zwycięstwie w Wimbledonie - ocenił Nigel Currie. - Takie logo jest czymś normalnym dla czołowych golfistów czy tenisistów. Oni są ważnymi osobistościami w świecie sportu, a pobyt w każdym zakątku globu pozwala im zareklamować swoją markę i zarobić więcej pieniędzy - dodał ekspert od marketingu.

Murray po raz pierwszy wystąpi ze swoim nowym logo podczas rozpoczynającego się w poniedziałek wielkoszlemowego Australian Open 2015.

< Przejdź na wp.pl