Fenomenalna sprzedaż biletów na hit wagi ciężkiej. To wszystko w jeden dzień

Twitter / Na zdjęciu: Anthony Joshua i Daniel Dubois
Twitter / Na zdjęciu: Anthony Joshua i Daniel Dubois

Anthony Joshua oraz Daniel Dubois wzbudzili ogromne zainteresowanie wśród kibiców pięściarstwa. W ciągu zaledwie jednego dnia sprzedano 70 tysięcy biletów. Co więcej, promotorzy zapewniają, że ta liczba może znacznie wzrosnąć.

W XXI wieku Wielka Brytania słynie ze swojej miłości do boksu zawodowego. Zresztą, nic w tym dziwnego, bowiem ich pięściarze zachwycają w wielu kategoriach wagowych. Jednakże, w ostatnich latach dominują w tych najcięższych, od cruiser, przez bridger, aż po wagę ciężką. Niedawno ogłoszono walkę Anthony'ego Joshuy (28-3, 25 KO) z Danielem Dubois (21-2, 20 KO), której stawką będzie pas mistrzowski IBF w królewskiej kategorii wagowej. Wydarzenie to spotkało się z ogromnym zainteresowaniem.

Chociaż gala z udziałem gwiazd brytyjskiego boksu jest zaplanowana dopiero na 21 września, to sprzedaż wystartowała już w piątek, 28 czerwca, o godzinie 13:00. Początkowo wydawało się, że zaplanowanych 90 tysięcy miejsc będzie wystarczające, ale szybko zweryfikowano te plany. Już w piątek w mediach społecznościowych pojawiało się dużo informacji o ogromnych kolejkach w systemie biletowym, umożliwiających wybór miejsca.

ZOBACZ WIDEO: Trener przejął mikrofon, Wikłacz skomentował kosmiczną walkę z Przybyszem

Natomiast w sobotę Eddie Hearn w rozmowie z IFL TV przekazał, że w ciągu jednego dnia sprzedano aż 70 tysięcy biletów. W związku z tym organizator zapowiedział, że w odpowiedzi na ogromne zapotrzebowanie przygotowano dodatkowych 10 tysięcy miejsc. Zostaną one uruchomione w momencie, gdy sprzedaż osiągnie wcześniej planowane 90 tysięcy. Oznacza to, iż starcie na szczycie wagi ciężkiej może śledzić 100 000 kibiców na słynnym Wembley.

Oczywiście, karta walk całego wydarzenia jest bardzo mocna, jednakże skierowana głównie do kibiców z Wielkiej Brytanii, bowiem obecnie mamy na niej przedstawicieli jednej nacji. Natomiast gale organizowane przez Saudyjczyków przyzwyczaiły nas do tego, że nawet na kilka tygodni przed wydarzeniem potrafią być dodawane niezwykle jakościowe pojedynki. Obecną kartę walk można zobaczyć TUTAJ.

Zobacz także: Conor McGregor zaatakował Rosjanina

Zobacz także: Mariusz Wach sprawdzi... 19-latka

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.