Boks. Mateusz Borek: Trudno budować frekwencję

East News / East News / Na zdjęciu: Mateusz Borek
East News / East News / Na zdjęciu: Mateusz Borek

- Walka Piotra Świerczewskiego z Gregiem Collinsem to wyższy poziom finansowy niż kilka pojedynków Krzysztofa Włodarczyka w Polsce o mistrzostwo świata - przekonuje dziennikarz i promotor bokserski Mateusz Borek.

W tym artykule dowiesz się o:

W sobotę w Radomiu odbędzie się gala bokserska organizowana przez Mateusza Borka MB Boxing Night 6. Walką wieczoru będzie pojedynek Patryka Szymańskiego (20-2-0, 10 KO) z Andriiem Velikovskyim (15-2-1, 9 KO).

W rozmowie ze sport.pl Borek przekonuje, że w Polsce bardzo trudno sprzedać bilety na galę, podczas której fani nie zobaczą trzech-czterech najbardziej rozpoznawalnych polskich pięściarzy.

- Na przestrzeni pięciu poprzednich gal na trybunach pojawiło się ponad 30 tysięcy kibiców. Nawet na imprezę bez Tomka Adamka przyszło 6 tysięcy ludzi do Spodka. Uważałem to za gigantyczny wynik przy obecnym stanie polskiego boksu. Prawdopodobnie w Polsce zostało dzisiaj 3-4 zawodników, którzy sprzedają bilety i na tym koniec. Trudno na tym budować frekwencję - ocenia promotor.

ZOBACZ WIDEO: "Klatka po klatce": zobacz bonusy po KSW 51

MB Boxing Night 6. Szymański pewny siebie--->>>

Komentator stacji Polsat zabrał głos na temat Piotra Świerczewskiego, który w grudniu stoczy swoją walkę w formule MMA. 21 grudnia były reprezentant Polski w piłce nożnej stoczy walkę z Gregiem Collinsem.

- Walka Piotrka z Gregiem Collinsem to jest wyższy poziom finansowy niż kilka pojedynków Krzysztofa Włodarczyka w Polsce o mistrzostwo świata. Piotrkowi i Collinsowi nie płaci żaden polski promotor, który dostaje określone środki z telewizji. Im płaci telewizja, która jest organizatorem i promotorem eventu - tłumaczy.

MB Boxing Night. Zimnoch uspokaja ws. swojego zdrowia. Czytaj więcej--->>>

- To są zupełnie inne środki finansowe od tych, które dostają promotorzy. To jest finansowo walka na poziomie Masternak vs Kalenga o mistrzostwo Europy WBO. Nie mam przekonania, że Świerczewski i Collins jakoś super sprzedadzą bilety. Bardziej wygenerują zainteresowanie przed telewizorem - podsumowuje.

Karta gali MB Boxing Night 6

Pojedynek o pas Międzynarodowego Mistrza Polski:
 
Waga średnia: Andrij Welikowski (71,8) vs Patryk Szymański (72,5)

Pojedynek o mistrzostwo NABA:
 
Waga ciężka: Shawndell Terrell Winters (92,5) vs Sergiej Werwejko (109,3)
Waga półciężka: Sebastian Ślusarczyk (79,1) vs Dariusz Sęk (79,0)
Waga piórkowa: Kamil Łaszczyk (57,0) vs Oleksandr Jegorow (56,9)
Waga junior ciężka: Krzysztof Twardowski (90,4) vs Krzysztof Zimnoch (90,3)
Waga junior średnia: Kamil Gardzielik (70,7) vs Mikalai Kuzmitski (70,2)
Waga półśrednia Kamil Młodziński (65,9) vs Jakub Dobrzyński (66,0)

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.