Po korektach balansu dochodzi często do sytuacji, gdy topowi gracze tracą nagle formę a rasa, uznawana dotąd za słabszą, zaczyna święcić triumfy. Choć korekty, na pierwszy rzut oka, wyglądają na kosmetyczne, dla dopracowanych taktyk czołowych zawodników okazują się zwykle rujnujące.
Poniżej przedstawiamy listę najciekawszych, proponowanych zmian.
Terranie:
- Krążownik atakować będzie także w czasie ruchu, strzały będą słabsze, ale nieco częstsze.
- Zagrzebana mina, po wystrzale pozostanie niewidoczna - będzie wymagane ulepszenie.
- Cyklonowi obniży się minimalnie armor - łatwiej będzie bronić wczesne ataki tymi jednostkami.
- Thory będą skuteczniejsze na duże jednostki i słabsze na masy małych.
- Kruk przy osłabianiu pancerza nie będzie już zadawał dodatkowo obrażeń.
Zergi:
- Zmniejszy się czas zagrzebywania oraz wygrzebywania jednostek.
- Pomniejszy się życie hydraliska.
- Pojawi się ulepszenie dla ultraliska do szybkości poza biomasą.
- Koszt kolejnych nydusów obniży się, ale będzie można je niszczyć w czasie powstawania. Pojawi się pancerz, więc będzie można to zrobić jedynie silnymi jednostkami.
Protosi:
- Przywołanie nexusa będzie się szybciej odnawiało, ale obejmie mniejszy promień.
- Zmniejszy się ilość energii wydatkowanej przez obrońcę.
- High Templar straci siłę sprzężenia zwrotnego.
- Zmniejszy się nieco koszt zakładu robotyki jednocześnie wzmacniając micro kolosami.
- Rozbłysk destabilizatora ponownie będzie wybuchał po dwóch sekundach a nie po kontakcie z jednostką.
- Całkowicie zmieni się balans dużych jednostek powietrznych.
- Brama będzie otwierała się automatycznie.
Jak to wszystko wpłynie na taktyki? Co znowu okaże się IMBA (imbalanced - określenie zbyt silnych uprawnień dla wrogiej rasy)?
Pełna lista proponowanych zmian dostępna jest TUTAJ.
ZOBACZ WIDEO: Konrad Bukowiecki: Kibice w Niemczech dali nam owacje na stojąco