Cieplejsze warunki, z temperaturą powietrza na poziomie 20 stopni Celsjusza i powyżej, będą stanowiły kontrast w porównaniu z pogodą podczas pierwszych tegorocznych jazd w Jerez, którym towarzyszyły niskie temperatury oraz deszcz.
W Bahrajnie będą obecne wszystkie zespoły. Praca będzie skupiona na dalszej optymalizacji współpracy pomiędzy radykalnymi nowymi samochodami - z turbodoładowanymi silnikami o pojemności 1,6 litra oraz zaawansowanymi systemami odzyskiwania energii oraz najnowszą generacją opon Pirelli, które w tym roku mają nowe mieszanki i nową konstrukcję.
Tor Sakhir w Bahrajnie składa się ze zróżnicowanych zakrętów, w których pojawiają się duże obciążenia wzdłużne. Możliwość sprawdzenia większości aspektów zachowania ogumienia sprawia, że to idealne miejsce do testów.
Jesteśmy na Facebooku. Dołącz do nas!
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery: W pierwszej tegorocznej sesji testowej w Jerez najważniejsze było oswojenie się zespołów z nowym regulaminem technicznym. Nie przejechano wielu kilometrów, a praca z ogumieniem nie była priorytetem. Do tego zimowe warunki w Europie - nawet na południu Hiszpanii nie są reprezentatywne dla warunków, z którymi będziemy mieli do czynienia przez cały sezon, podczas wyścigów. Po Bahrajnie spodziewamy się lepszej pogody i większych przebiegów, co umożliwi nam oraz zespołom zebranie większej ilości danych oraz informacji na temat opon.
TESTY W PUNKTACH:
[list]
[/list]