Mario Andretti widzi Vettela na szczycie z Ferrari

Były mistrz świata, Mario Andretti wierzy, że Sebastian Vettel ma to, czego trzeba, aby pobudzić Ferrari i zaprowadzić zespół spod znaku wierzgającego konika ponownie na szczyt Formuły 1.

Mimo, że nie doszło wciąż od oficjalnego ogłoszenia tej wiadomości, to transfer Sebastiana Vettela do Ferrari wydaje się już tylko formalnością. Potwierdzili to m.in. szef Red Bulla, Christian Horner czy Helmut Marko. [ad=rectangle]
Niemiec w czerwonym bolidzie z Maranello zastąpi najprawdopodobniej Fernando Alonso. Odejście tego drugiego potwierdził były prezydent Ferrari, Luca di Montezemolo. Podczas, gdy środowisko F1 zastanawia się jak Vettel poradzi sobie w legendarnym zespole, były mistrz świata Mario Andretti mocno wierzy w 27-latka.

- Sebastian poradzi sobie niezależnie od tego, w jakim będzie jeździł zespole. On pewnie potrzebuje nowego wyzwania, aby zostać docenionym w nowy sposób. Jestem pewien, że jeśli trafi do Ferrari, to tak właśnie będzie - powiedział mistrz z roku 1978.

- Zespół jest w dołku, ale prędzej czy później wrócą do wielkiej formy i to może być jego atutem. Nie będzie spisywał się gorzej niż Fernando do tej pory. Jeśli zaś otrzyma konkurencyjny bolid, to może wrócić z Ferrari na szczyt, a to będzie coś wielkiego. Dobrze wiemy jakie jest to ważne dla całej Formuły 1 - dodał.

Sebastian Vettel odchodzi z Red Bulla po sześciu wspólnie spędzonych sezonach
Sebastian Vettel odchodzi z Red Bulla po sześciu wspólnie spędzonych sezonach

Andretti przywołał przykład Lewisa Hamiltona, który w 2012 roku podjął, zdaniem wielu wówczas, niezwykle odważną decyzję porzucając McLarena na rzecz Mercedesa. Dziś Brytyjczyk jest o krok od zdobycia swojego drugiego tytułu mistrza świata.

- Co wiedzieliśmy gdy Lewis odchodził do McLarena? Poszedł do Mercedesa, który w tamtym momencie nie był konkurencyjnym zespołem, ale okazało się, że być może był to jego najlepszy ruch w karierze. Ten wykonany przez Vettela może być kolejny - zaznaczył Amerykanin.

Komentarze (5)
MicCal
21.10.2014
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Jak to się mówi, "Haters gonna hate"... coś w tym chyba jest :P Czytaj całość
avatar
Rajon22
20.10.2014
Zgłoś do moderacji
2
1
Odpowiedz
Co ten facet brał, lepiej niech zmieni dilera. Vettel co najwyżej może Ferrari spuścić na samo dno ze swoimi "umiejętnościami". :) 
avatar
HDZapora
20.10.2014
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
no proszę ...nie wygląda jak Aleksiejew, a widzą szansę...pozoru jednak mylą;))))
Koniec mojej sympatii do Ferrari:( 
avatar
waldzior
20.10.2014
Zgłoś do moderacji
4
1
Odpowiedz
Kurde, od zawsze kibicowałem Ferrari. Teraz niestety będzie trzeba to zmienić, no chyba że będę trzymał kciuki za samego Kimasa :) 

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (868 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.