Bernie Ecclestone: Heineken otworzył mi oczy

Szef Formuły 1 powiedział, że przyjście Heinekena otworzyło mu oczy, że sport ten może otworzyć się do fanów poprzez media społecznościowe.

Andrzej Prochota
Andrzej Prochota
Getty Images

Bernie Ecclestone nigdy nie był specjalnie zainteresowany promowanie Formuły 1 przez internet. Jednak od sezonu 2016 królowa sportów motorowych aktywnie działa na Facebooku czy też Twitterze. Nowa umowa z Heinekenem, która została potwierdzona przed weekendem o GP Kanady ma sprawić, że F1 jeszcze bardziej otworzy się na fanów poprzez social media.

- Zacząłem bardziej interesować się tym tematem, zanim podpisaliśmy z nimi kontrakt. Dało mi trochę do myślenia. Heineken zaoferował nam prawdziwą pobudkę. Nigdy nie zawracałem sobie głowy social media i nie wierzyłem w ich możliwości. Oni pokazali mi na co je stać. Teraz musimy trochę poczekać, ale już jestem zadowolony ze współpracy - powiedział Ecclestone dla portalu "Motorsport.com

Umowa ma obowiązywać do roku 2023, z ewentualnym zerwaniem po sezonie 2020. Warta jest około 250 milionów dolarów. - Nie kierowaliśmy się pieniędzy podczas podpisywania kontraktu. Liczyła się jedynie promocja sportu - zakończył Ecclestone.

ZOBACZ WIDEO Mistrzostwa Polski Rallycross 2016 w Toruniu
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×