Niemcy nie rezygnują z Formuły 1. "Negocjujemy, to logiczne"

Materiały prasowe / Pirelli Media / Na zdjęciu: tor Hockenheim
Materiały prasowe / Pirelli Media / Na zdjęciu: tor Hockenheim

Organizatorzy Grand Prix Niemiec ciągle wierzą, że wyścig może pozostać w kalendarzu Formuły 1. Zarządcy toru Hockenheim liczą, że skorzystają na problemach Miami, którego zabraknie w przyszłym roku w F1.

W tym artykule dowiesz się o:

Organizacja Grand Prix Niemiec nie przynosi zysków, dlatego też zarządcy toru Hockenheim mieli nadzieję na zmianę modelu biznesowego imprezy. Ostatecznie Niemcy nie doszli jednak do porozumienia z Liberty Media i w padoku Formuły 1 panowało przekonanie, że w przyszłym roku wyścigu nie zobaczymy w kalendarzu mistrzostw świata.

Sytuacja jest o tyle dziwna, że w ostatnich latach królowa motorsportu została zdominowana przez Mercedesa, a dodatkowo w tym sezonie o tytuł mistrzowski walczy reprezentant Niemiec - Sebastian Vettel.

Nasi zachodni sąsiedzi mogą jednak skorzystać na problemach Miami. Już teraz wiadomo, że ulicznego wyścigu w Kalifornii nie zobaczymy w przyszłym sezonie. - Negocjujemy. To logiczne. Nie skreśliliśmy F1, nadal chcemy ją u siebie mieć - powiedział Georg Seiler, szef Hockenheim.

Maleją również szanse, by w przyszłej kampanii znalazło się miejsce dla Grand Prix Wietnamu. Niemcy podkreślają jednak, że nie są zainteresowani tym, by "wskoczyć" do kalendarza F1 na rok czy dwa. - Tu nie chodzi o to, byśmy weszli do mistrzostw tylko dlatego, że zwolniło się miejsce w roku 2019. Chcemy długoterminowego rozwiązania - dodał Seiler.

Na pozytywne zakończenie rozmów z Niemcami liczy Sean Bratches. Dyrektor handlowy F1 w niedawnej rozmowie z "Reutersem" stwierdził, że przyszłość wyścigów w niektórych krajach stoi pod znakiem zapytania, bo nie mają one wsparcia finansowego lokalnych samorządów. Przypadek ten dotyczy nie tylko Niemców, ale też Brytyjczyków i Austriaków.

ZOBACZ WIDEO Michał Krupiński o udanej wyprawie Andrzeja Bargiela: Inspiracja dla milionów Polaków

Komentarze (2)
avatar
Lewa Renka Kupicy
8.08.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Odbudujcie Hockenheimring z końca XX wieku, wykoście te krzaki, a wyścigi będą bardziej emocjonujące. Nie wiem co za przygłup zarządził skrócenie tak świetnego toru, umożliwiające na pełne przy Czytaj całość
AndrzejS
8.08.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
"Nasi zachodni sąsiedzi mogą jednak skorzystać na problemach Miami. Już teraz wiadomo, że ulicznego wyścigu w Kalifornii nie zobaczymy w przyszłym sezonie"
Miami od zawsze jest i bedzie na Flo
Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.