Alonso nie ma wątpliwości. "Hamilton to jeden z lepszych kierowców w historii"

Materiały prasowe / McLaren / Na zdjęciu: Fernando Alonso
Materiały prasowe / McLaren / Na zdjęciu: Fernando Alonso

W przyszłym roku Fernando Alonso zabraknie w Formule 1, ale Hiszpan ma swojego faworyta do mistrzostwa. 37-latek typuje, że Lewis Hamilton z łatwością obroni tytuł. - To jeden z lepszych kierowców w historii F1 - twierdzi.

Relacje Fernando Alonso i Lewisa Hamiltona rozpoczęły się fatalnie, bo obaj kierowcy spotkali się w McLarenie w sezonie 2007. Hiszpan zakładał wtedy, że będzie pierwszoplanową postacią, od której debiutant będzie pobierać lekcje. Tymczasem Brytyjczyk włączył się do walki o tytuł.

Wewnętrzny pojedynek w ekipie z Woking wykorzystał wówczas Kimi Raikkonen, który zdobył tytuł mistrzowski dla Ferrari. Alonso miał z kolei za złe własnej ekipie, że faworyzuje Hamiltona i po ledwie sezonie rozwiązał kontrakt. Panowie zapomnieli jednak o wydarzeniach z przeszłości i darzą się ogromnym szacunkiem.

- Trudno umieścić danego kierowcę w rankingu wszech czasów, bo w F1 mieliśmy różne epoki. Czasem walczysz o mistrzostwo do ostatniego wyścigu, czasem rywalizujesz z kolegą z drużyny. Hamilton coś o tym wie, bo przegrał nie tak dawno z Rosbergiem tytuł. Jednak to jeden z lepszych kierowców w historii F1 - powiedział Alonso.

Hiszpan, który po sezonie zakończy przygodę z F1, nie ma wątpliwości, że Hamilton w przyszłym roku znów sięgnie po tytuł. - Właśnie został mistrzem świata po raz piąty. Powinien być zadowolony z tego osiągnięcia. Jednak jeszcze nie skończył swojej roboty. Myślę, że w przyszłym roku znów będzie głównym kandydatem do tytułu - dodał.

ZOBACZ WIDEO Krzysztof Hołowczyc: Dakar? Chciałbym to zrobić profesjonalnie

Kierowca z Oviedo zakończy swoją przygodę z królową motorsportu z dwoma tytułami. Alonso wywalczył je dla Renault w latach 2005-2006, gdy wróżono mu wspaniałą karierę. Hiszpan, choć przez wielu uważany jest za najlepszego kierowcę swojej generacji, często podejmował złe decyzje i nie trafiał do konkurencyjnych ekip.

- Myślę, że każdy z nas mógłby sięgać po mistrzostwa w latach dominacji Hamiltona czy Vettela. Sebastian sięgał po cztery tytuły, gdy jego samochód miał pół czy nawet sekundę przewagi nad resztą stawki. Po prostu znalazł się we właściwym momencie we właściwym samochodzie. Czasem tak się układa, że pewne elementy muszą się zgrać, byś miał tak długą listę sukcesów - wytłumaczył Alonso.

Komentarze (3)
rico.1
31.10.2018
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Nie. Niestety nie! Nawet jak wywalczy 7 tytulow mistrzowskich, nadal nie bedzie legenda kierowcy F1. Daleko mu do listy prawdziwych legend. Za latwo mu to przyszlo i w calym swoim dorobku przez Czytaj całość

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (868 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.