Williams chwali się sukcesami. Postawienie na esport okazało się dobrą decyzją

Materiały prasowe / Williams / Na zdjęciu: Lance Stroll
Materiały prasowe / Williams / Na zdjęciu: Lance Stroll

Miniony sezon był fatalny dla Williamsa, jeśli chodzi o Formułę 1. Brytyjczycy mogą się za to pochwalić pierwszymi sukcesami w esporcie, choć weszli do tego świata w maju tego roku.

W tym artykule dowiesz się o:

W maju oficjalnie Williams poinformował o utworzeniu zespołu esportowego. Brytyjczycy poszli śladem innych, którzy dostrzegli ogromny potencjał na tym polu. Już wcześniej na esport postawiły m. in. ekipy Mercedes, Renault i McLarena.

Gracze zakontraktowani przez Williamsa szybko zaczęli osiągać sukcesy. Jak chwali się zespół w najnowszym komunikacie, w ciągu ostatnich siedmiu miesięcy jego zawodnicy wygrali 85 z 550 wyścigów, w których brali udział. Przełożyło się to na cztery tytuły mistrzowskie zdobyte na różnych platformach.

Największym osiągnięciem esportowego zespołu Williamsa jest wygrana Igora Fragi w FIA GT Sport World Championship. Zawody odbyły się w listopadzie w Monako.

Nagrania ukazujące wirtualną rywalizację kierowców Williamsa wyświetlono aż 30 mln razy, ponadto aż 22 mln wyświetleń uzyskały treści opatrzone hashtagiem #WilliamsEsports. Ponad 75 proc. tego grona stanowią osoby poniżej 35. roku życia, co pokazuje, że dzięki temu Brytyjczycy docierają do nowych kibiców.

Sukcesy Williamsa w esporcie doprowadziły do tego, że zainteresowanie współpracą z firmą wyrazili poważni gracze. Potencjał w zespole dostrzegli m. in przedstawiciele producenta gier komputerowych Chillblast, firma BenQ oraz szereg innych.

Co ciekawe, aż 9 z 26 zawodników Williamsa to byli kierowcy, którzy w przeszłości próbowali swoich sił w różnych seriach. Pokazuje to, że istnieje połączenie między realnym światem wyścigowym a tym wirtualnym. Plan Williamsa na rok 2019 zakłada dalszy rozwój zespołu esportowego.

- To był niesamowity rok dla Williams Esports. Dwanaście miesięcy temu nie uwierzyłbym, że coś takiego w ogóle jest możliwe. Mamy niesamowitych kierowców. Bardzo szybko rozwinęliśmy wśród nich poczucie pracy zespołowej. Wygranie 85 wyścigów i zdobycie szeregu tytułów brzmi niewiarygodnie - powiedział Javier Guerra, menedżer zespołu.

ZOBACZ WIDEO Sektor Gości 98. Kubica popełnił duży błąd? Włodzimierz Zientarski: Wszyscy na tym ucierpieli

Komentarze (2)
avatar
Artur Wojaczek
16.01.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
tam jest błąd, Chillblast produkuje komputery a nie gry 
avatar
Artur Wojaczek
16.01.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
tam jest blad, Chillblast produkuje komputery a nie gry. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.