Perez dobrym punktem odniesienia. Stroll może udowodnić swoją wartość

Materiały prasowe / Williams / Na zdjęciu: Lance Stroll
Materiały prasowe / Williams / Na zdjęciu: Lance Stroll

Eksperci są zdania, że Lance Stroll startuje w F1 głównie dzięki finansom ojca. Kanadyjczyk będzie w tym roku partnerem Sergio Pereza w Racing Point. Meksykanin będzie dobrym punktem odniesienia. Jeśli go pokona, krytycy będą musieli zmienić poglądy.

Odkąd Lance Stroll pojawił się w Formule 1 w barwach Williamsa, dało się słyszeć głosy, że Kanadyjczyk nie ma większego talentu, a miejsce w królowej motorsportu wykupił sobie za sprawą finansów ojca. Młodemu kierowcy nie pomógł też fakt, że do F1 przeniósł się prosto z F3.

Rok 2019 będzie dla Strolla nowym otwarciem, bo trafił do bardziej konkurencyjnej ekipy. Racing Point w ostatnich latach dysponowało bowiem lepszym samochodem niż Williams. Na dodatek 20-latka czeka starcie z Sergio Perezem. 28-latek od dawna ma opinię kierowcy łączącego umiejętności z wsparciem finansowym. Jego starty sponsoruje bowiem Carlos Slim, jeden z najbogatszych ludzi w Meksyku.

- Perez jest dobrym kierowcą, więc zestawienie go ze Strollem będzie ciekawe. Meksykanin jest szybki i trudno się go wyprzedza. W przeszłości wielokrotnie pokazywał się z dobrej strony. Dla Lance'a będzie dobrym punktem odniesienia. Tak jak Massa w pierwszym roku startów. Gdy Brazylijczyk startował w Williamsie, był dla Strolla mentorem. Był porównywany do kogoś, kto miał wygrane w F1 na koncie i spisywał się nieźle. Był dwunasty na koniec debiutanckiego sezonu, znalazł się na podium. Ludzie tego nie oczekiwali - powiedział Francois Dumontier, promotor Grand Prix Kanady.

Dumontier jest zdania, że inwestycja rodziny Strollów w Racing Point może wyjść z korzyścią dla popularności F1 w Kanadzie. - To dobra wiadomość dla Lance'a, że trafił do konkurencyjnej ekipie. Cieszy mnie również fakt, że została ona przejęta przez Lawrence'a. Jeśli spojrzysz jacy inwestorzy wzięli się za Racing Point, to można powiedzieć, że mamy kanadyjski zespół w F1 - dodał.

ZOBACZ WIDEO Kulisy wyboru na najlepszego polskiego sportowca. "Kurek objął prowadzenie dwie minuty przed końcem"

Kanadyjski działacz stoi na stanowisku, że syn Strolla niesłusznie określany jest mianem najgorszego kierowcy w F1. Dumontier uważa, że krzywdząca opinia to głównie zasługa braku formy Williamsa w ostatnim okresie.

- Za Williamsem trudny sezon. Wielka szkoda, bo przecież to mistrzowski zespół, który odnosił wielkie sukcesy. Jednaka taka jest natura F1, że ekipy mają gorsze okresy. Tak to działa - podsumował.

Komentarze (2)
Drac
8.01.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Ja też. On jeszcze nie pokazał pełni swoich umiejętności. 
avatar
jony76
8.01.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Będę mu kibicował. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.