Formuła 1 stała się zbyt bezpieczna. "To poszło za daleko”

Materiały prasowe / Ferrari / Na zdjęciu: wyścig F1 w Abu Zabi
Materiały prasowe / Ferrari / Na zdjęciu: wyścig F1 w Abu Zabi

Formuła 1 jest obecnie zbyt nudna, by ją oglądać. To zdanie Eddie’go Irvine’a, byłego kierowcy F1. Wicemistrz świata z 1999 roku twierdzi, że nie warto interesować się współczesnymi wyścigami królowej motorsportu.

W tym artykule dowiesz się o:

[tag=19257]

Eddie Irvine[/tag] ścigał się w Formule 1 w latach 1993-2002. Największe triumfy święcił w barwach Ferrari. To w ekipie z Maranello świętował swój największy sukces - tytuł wicemistrza świata. Były kierowca F1 uważa, że oglądanie współczesnych wyścigów królowej motorsportu to marnowanie czasu. - To po prostu nudne - powiedział.

- Z każdym rokiem jest coraz bezpieczniej. To dobrze, problem w tym, że to wszystko poszło za daleko. Każdy progres ma swój koniec, moment, w którym należy się zatrzymać. W przypadku F1 tak się nie stało. Do czego doszliśmy? W Formule 1 nie ma w tej chwili zupełnie nic interesującego - uważa Irvine.

Brytyjczyk obawia się, że Liberty Media nie zrobi nic w kierunku uatrakcyjnienia wyścigów, bo głównym celem właścicieli F1 jest zarabianie na tym sporcie. - Jest bardzo dużo rzeczy do poprawy. Każda przyniosła by określony efekt. Zarządzający Formułą 1 zapłacili za nią konkretne pieniądze i oczekują zysków. To jest biznes. Wątpię, żeby chcieli cokolwiek zaryzykować - wyjaśnił.

ZOBACZ WIDEO Rajd Dakar. Wyjątkowa edycja wyścigu za nami. "Wydmy dały się kierowcom we znaki"

53-latek po zakończeniu kariery zajął się biznesem deweloperskim i zarobił na nim sporą sumę pieniędzy. Doskonale zna wiec realia. Trudno nie zgodzić się z opinią, że Liberty Media zależy przede wszystkim na zysku. Pozostaje pytanie, czy atrakcyjniejsze wyścigi nie byłyby jednocześnie bardziej dochodowe. Właściciele F1 z pewnością nie podejmą jednak drastycznych kroków, by nie stracić tego, co zainwestowali w królową motorsportu.

Komentarze (1)
avatar
Kri100
26.01.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Wszyscy widzimy to. Ferrari i Mercedes ciągną nienależne profity, reszta walczy o przetrwanie i nie ma szans , nawet Red Bull.
Ten sport stał się zbyt drogi, zbyt nudny i wręcz denerwujący. Cią
Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.