F1: Mercedes ma powody do niepokoju. Problemy z niezawodnością zmartwieniem Toto Wolffa

Materiały prasowe / Mercedes / Na zdjęciu: Lewis Hamilton
Materiały prasowe / Mercedes / Na zdjęciu: Lewis Hamilton

Mercedes wygrał Grand Prix Francji, ale po raz kolejny w trakcie weekendu w samochodzie Lewisa Hamiltona doszło do problemów z samochodem. Tym razem zdiagnozowano w nim awarię jednego z czujników. To niepokojący sygnał dla Mercedesa.

Lewis Hamilton może mówić o szczęściu. Ostatnio wygrał Grand Prix Kanady, choć przed wyścigiem ekipa dostrzegła wyciek w jego samochodzie i miał niewiele czasu na zdiagnozowanie problemu i jego naprawienie. Zespół zdążył poskładać maszynę Hamiltona, ale obawiał się, że ten w ogóle nie ruszy do wyścigu.

We Francji znów doszło do problemów. Tym razem przed samymi kwalifikacjami inżynierowie zostali zaalarmowani przez usterkę jednego z czujników. Mechanicy Mercedesa musieli po raz kolejny rozmontować pojazd Hamiltona na części pierwsze.

Czytaj także: Nowe informacje na temat Schumachera

Dla Mercedesa nie są to najlepsze sygnały. We Francji problemy z baterią oraz modułem elektroniki sterującej miał George Russell, przez co kierowca Williamsa został karnie przesunięty na koniec stawki. Z kolei w Kanadzie w płomieniach stanął samochód Lance'a Strolla z Racing Point. Oba zespoły korzystają z podzespołów Mercedesa.

ZOBACZ WIDEO Sektor Gości 114. Cecylia Kukuczka: Jerzy nigdy nie wierzył, że wyprzedzi Reinholda Messnera. To było niemożliwe

- Czasem tak się dzieje, to indywidualne sprawy. Tym razem nie było to powiązane z silnikiem, nawalił jeden z czujników. Incydent był na tyle niefortunny, że musieliśmy wyjąć jednostkę i skrzynię biegów, by się w ogóle do niego dostać - przekazał "Motorsportowi" Toto Wolff, szef Mercedesa.

Czytaj także: Mechanicy Williamsa nadal w formie

Póki co, wpadki z niezawodnością nie odbijają się na wynikach Mercedesa. Wczesne wykrycie usterki we Francji sprawiło, że Hamilton nie zepsuł swoich kwalifikacji i sięgnął po pole position, a to miało ogromny wpływ na jego późniejszy sukces w wyścigu.

Mercedes wygrał wszystkie tegoroczne wyścigi w F1 - osiem triumfów na swoim koncie zapisał Lewis Hamilton, dwa Valtteri Bottas. Biorąc jednak pod uwagę jak wiele można stracić w F1 wskutek awarii swoich maszyn, niemiecki zespół nie może bagatelizować ostatnich problemów.

Komentarze (2)
avatar
Lukas Bestard
26.06.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Czym sie tak martwi przeciez ma w zespole "najlepszego" kierowce na swiecie... hehe ironia... 
indominus
25.06.2019
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Zespół mechaników, którzy pod presją czasu potrafią rozebrać auto na śrubki i złożyć tak, że jedzie po zwycięstwo... O czym tu w ogóle gadać :). 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.