F1. Koronawirus. Czy sezon w ogóle wystartuje? "Nie mam pojęcia"

Materiały prasowe / Pirelli Media / Na zdjęciu: start do wyścigu F1
Materiały prasowe / Pirelli Media / Na zdjęciu: start do wyścigu F1

- Czy będziemy się ścigać w tym roku? Nie mam pojęcia - mówi Gunther Steiner, szef Haasa. Formuła 1 planuje wznowić rywalizację na początku czerwca, ale uzależnione jest to od rozwoju pandemii koronawirusa na świecie.

Formalnie Formuła 1 odwołała cztery pierwsze wyścigi sezonu 2020, ale do skutku w planowanym terminie raczej nie dojdą też zawody w Holandii (3 maja) oraz Hiszpanii (10 maja).

Szefom F1 zależy na tym, by rywalizację najpóźniej rozpocząć w czerwcu od Grand Prix Azerbejdżanu, ale to też mocno wątpliwe. W tej chwili Azerowie przestali wydawać wizy osobom z terenów zagrożonych COVID-19.

- Czy będziemy się ścigać w tym roku? Nie mam pojęcia. W najbliższych dniach zobaczymy, jak może wyglądać ten rok. Spodziewam się, że jakieś wyścigi się odbędą. Mam nadzieję, że świat pokona koronawirusa i będziemy mogli wrócić do naszych codziennych zajęć - powiedział w Ziggo Sport Gunther Steiner, szef Haasa.

ZOBACZ WIDEO: Koronawirus. Ministerstwo Zdrowia opublikowało specjalny film

Podczas gdy na F1 wylano wiadro pomyj za próbę organizacji Grand Prix Australii, w obronę szefów królowej motorsportu wziął Alan Jones. - Nie mogę winić ich za to, że tu przylecieli. Po prostu sytuacja z wirusem przyspieszyła. Tego nikt nie mógł przewidzieć. Myśleli, że sobie z tym poradzą - powiedział mistrz świata F1 z roku 1980.

- Pamiętajcie, że pięć dni przed GP Australii mieliśmy na stadionie MCG mecz krykieta, na którym było 86 tys. ludzi, a to przecież znacznie bardziej ograniczona przestrzeń niż tor Albert Park - dodał Jones.

Australijczycy nie mają też większych pretensji do Lewisa Hamiltona o jego słynne już słowa, że "pieniądze są królem tego świata". W ten sposób Brytyjczyk odniósł się do próby rozegrania GP Australii zgodnie z planem.

- Każdy może mieć własne zdanie. Niezależnie czy jest Lewisem Hamiltonem, czy kimkolwiek innym. Na każdym etapie polegaliśmy na ekspertach ds. zdrowia. To nie jest tak, że nasze decyzje wzięły się znikąd. Opierały się na wiedzy naukowej - skomentował Andrew Westacott, szef Grand Prix Australii.

Czytaj także:
Pirelli musi spalić 1800 opon po Grand Prix Australii
Były mistrz świata obwinia McLarena o odwołanie wyścigu

Komentarze (2)
avatar
PawelGawor
17.03.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Chciałbym przedstawić Wam projekt, dzięki któremu odmienisz swoje życie. Wszystko zaczyna się na stronie >> DUZAKASA.ONLINE << Zastanawiasz się jak działa ten projekt? Inwestujemy na sprawdz Czytaj całość
avatar
UNIA LESZNO kks
17.03.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Monako start 1 raz w historii 24 maja i potem w czerwcu dalej! 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.