SportoweFakty.pl najbardziej opiniotwórczym portalem!

Miło nam poinformować, że SportoweFakty.pl były najbardziej opiniotwórczym portalem internetowym w lipcu, znaleźliśmy się również w piętnastce najbardziej opiniotwórczych mediów.

Łukasz Czechowski
Łukasz Czechowski

Według badania przeprowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów najbardziej opiniotwórczym medium w lipcu był Puls Biznesu (817 cytowań). W tym rankingu, uwzględniającym wszystkie media, nie tylko o tematyce sportowej, SportoweFakty.pl zajęły 15. miejsce będąc jedynym portalem internetowym w czołówce rankingu, mając odnotowanych 63 cytowania.

Jak napisali autorzy raportu, "popularność portalowi zapewniły Igrzyska Olimpijskie, ale też wcześniejsze rozgrywki siatkarskie i żużlowe."

Najbardziej opiniotwórczy wśród tygodników i dwutygodników był Newsweek, miesięcznikiem Forbes, stacją telewizyjną TVN 24, a stacją radiową Radio Zet.

Pełna treść raportu dostępna na stronie Instytutu Monitorowania Mediów.
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×