Rywal Marcina Różalskiego krytykuje KSW. "Musieli chronić swoje tyłki"

Materiały prasowe / kswmma.com / Na zdjęciu: Różalski podczas walki w KSW
Materiały prasowe / kswmma.com / Na zdjęciu: Różalski podczas walki w KSW

- Musieli chronić swoje tyłki - powiedział o właścicielach KSW Jerome Le Banner, który w kwietniu zmierzy się z Marcinem Różalskim na gali DSF Kickboxing Challenge. Będzie to trzecia próba zorganizowania tej walki.

W lutym 2012 roku na KSW 18 Marcin Różalski miał się zmierzyć z Jeromem Le Bannerem. Francuz jednak nie przystąpił do walki z powodu kontuzji. Obaj nie ukrywali rozczarowania i liczyli na to, że na jednej z następnych gal tej organizacji staną przeciwko sobie.

Życzenie zawodników zostało spełnione i do potyczki miało dojść na gali KSW 20. Ostatecznie i ta walka została odwołana, gdyż ponownie Le Banner doznał urazu wykluczającego go z walki. W obu przypadkach Francuz poinformował federację o kontuzji na kilka dni przed walką.

Ostatecznie KSW nie próbowało po raz kolejny zorganizować pojedynku Różalskiego i Le Bannera. Choć Francuz zawinił w obu przypadkach, to o właścicielach największej w Polsce organizacji MMA ma negatywne zdanie. - Promotorzy KSW musieli chronić swoje tyłki - rzucił w rozmowie z mmanews.pl Le Banner.

- Prawda jest taka, że jakieś dwa tygodnie przed miałem swego rodzaju wypadek, gdy trenowałem z Joao Assis. To był mój trener od jiu jitsu. Miałem rozcięcie nogi wykrocznej. Bardzo duże i długie. Lekarz, który się tym zajmował powiedział, że ciężko będzie mi z tym nawet chodzić. Powiedziałem KSW, że nie mogę walczyć. Musiałem z własnych pieniędzy opłacić trenera, który przyleciał z Los Angeles. Chciałem dalej walczyć w KSW, promotorzy byli wkurzeni, ale zaprosili mnie na walkę - dodał francuski wojownik.

- Powiedzieli, że złożą nową propozycję, ale nic nigdy od nich nie usłyszałem. Mieli zadzwonić. Posiadali mój numer, maila, mogli się skontaktować. Może dzwonili do kogoś kto mnie zna, ale ja wtedy sam sobie byłem menedżerem. Wiedziałem, że obaj z Marcinem Różalskim chcieliśmy tej walki - przyznał Le Banner.

W drugim przypadku Francuz poinformował KSW na dwa dni przed walką. Dla federacji był to ogromny problem, gdyż KSW 20 była pierwszą galą transmitowaną w systemie pay-per-view, a potyczka Różalski - Le Banner miała być jedną z walk wieczoru. Sam zawodnik nagrał wtedy filmik, w którym mówi o kontuzji kolana i stopy.

Sześć lat temu Le Banner wypowiadał się w nieco innych słowach. Co prawda mówił o urazie, ale niekoniecznie chciał, by doszło do walki z Różalskim. Według kibiców uraz miał być tylko pretekstem do uniknięcia pojedynku z polskim fighterem. Federacja KSW dwukrotnie została postawiona przez Francuza w trudnym położeniu i nie chciała już po raz kolejny angażować go w swoich galach.

13 kwietnia 2018 roku Marcin Różalski zadebiutuje w organizacji DSF Kickboxing Challenge. Będzie to dla niego 31. w karierze walka w kickboxingu. Po ponad sześciu latach obaj zawodnicy będą mogli wreszcie zmierzyć się ze sobą.

ZOBACZ WIDEO Artur Szpilka potwierdził debiut w MMA, padła wstępna data

Komentarze (3)
avatar
--iki--
16.01.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Takie prześwietlanie to on sobie może w buty wsadzić będzie wyższy - tego typu badania powinny wg mnie wyglądać tak ze jedzie gość specjalista z KSW zabiera zawodnika na usg czy co tam jest po Czytaj całość
avatar
DONALD2000
16.01.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
i znow szpilka.... 
JP.PGN
15.01.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Brawo Dsw wkoncu ktoś potraktował Marcina jak sobie na to zasłużył karierą sportową KSW KOMPROMITACJA SPRZEDANYCH WALK PPV Le Banner to potwierdził zrobili z niego łba i oczekują szacunku maja Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.