Rusza 111. edycja Tour de France - Grupa InPost oficjalnym partnerem wyścigu

Materiały prasowe / Na zdjęciu: Michał Kwiatkowski
Materiały prasowe / Na zdjęciu: Michał Kwiatkowski

Już w tę sobotę rusza 111. edycja największego kolarskiego wyścigu świata - Tour de France. Tegoroczna "Wielka Pętla" będzie miała szczególny polski akcent, ponieważ oficjalnym partnerem wydarzenia została Grupa InPost.

W tym artykule dowiesz się o:

- W tym roku po raz pierwszy jesteśmy jako Grupa InPost oficjalnym partnerem tego kultowego wyścigu kolarskiego, który jest także największym corocznym wydarzeniem sportowym na świecie. Partnerstwo Grupy InPost z Tour de France jest wyrazem naszego biznesowego podejścia do obecności na kolejnych europejskich rynkach. Francja, obok Polski, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Włoch, jest jednym z kluczowych rynków dla Grupy InPost. Nasza obecność na TdF pomoże zwiększyć świadomość francuskich oraz włoskich konsumentów i sprzedawców internetowych na temat najlepszych w swojej klasie rozwiązań w zakresie dostaw e-commerce. Kolarstwo promuje wartości takie jak ekologiczny transport, pasja do rywalizacji i oczywiście szybkość. W InPost są to wartości, które realizujemy każdego dnia - mówi Rafał Brzoska, prezes i założyciel InPost.

Tour de France ma ogromną historię. Wyścig po raz 26. rozpocznie się poza granicami Francji - w tym roku po raz pierwszy gospodarzem Grand Départ będą Włochy. Zawody rozpoczną się we Florencji, a na terytorium Italii w pełni rozegrane zostaną pierwsze trzy etapy. Z kolei metę wyścigu zawsze lokalizowano w Paryżu, czyli stolicy Francji, co stało się już niemal żelazną tradycją. W tym roku zawodnicy nie będą jednak finiszować na Polach Elizejskich, ale w malowniczej Nicei.

- Za każdym razem napawa mnie bardzo mocną dumą, jeżeli widzę na trasie Tour de France polskich kibiców czy polskie media, a w tym roku jeszcze bardziej będę dumny z tego powodu, że Grupa InPost jest partnerem wyścigu. Polska przyjeżdża na Tour de France i próbujemy tam pokazać siebie, jakie mamy wartości, co reprezentujemy i co potrafimy. Mnie daje to dużo pewności siebie, dużo dumy. Cieszę się, że polska marka InPost będzie tam i będzie chciała zaznaczyć swoją obecność - mówi Michał Kwiatkowski, polski kolarz, który ma w swoim dorobku dwa etapowe zwycięstwa w Wielkiej Pętli, w 2020 i 2023 roku.

ZOBACZ WIDEO: "Prosto z Euro". Mecz z Francją dał mu do myślenia. "Nie rozumiem"

Dla Grupy InPost, Francja jest jednym z najważniejszych rynków - obok Polski, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Włoch. We Francji i krajach Beneluksu InPost działa pod marką Mondial Relay, będącą jednym z liderów w zakresie dostaw OOH (out-of-home) na tych rynkach.

Przy okazji Tour de France InPost będzie realizował kompleksową kampanię aktywacyjną w Polsce. W ramach oficjalnej współpracy z najpopularniejszą aplikacją sportową na świecie, Strava, marka organizuje niezwykłe wyzwanie dla miłośników jazdy na rowerze - Tour de InPost. Będzie ono rozdzielone na dwie grupy - dla zaawansowanych kolarzy, którzy będą musieli w określonym terminie, między 1 a 21 lipca, przejechać na rowerze minimum dziewięć razy po pięćdziesiąt kilometrów oraz dla mniej zaangażowanych miłośników jeżdżenia, którzy w tym samym czasie będą musieli dziewięciokrotnie pokonać trasę minimum dziesięciu kilometrów. W ten sposób InPost chce zachęcić Polaków do uprawiania kolarstwa, a przede wszystkim do ruchu i zdrowego trybu życia.

- Zależy nam, by marka InPost była kojarzona z najlepszymi aktywacjami marketingowym w świecie sportu. Dlatego nie tylko będziemy podejmować działania związane z budowaniem świadomości naszego sponsoringu Tour de France i docieraniem do fanów kolarstwa, ale również chcemy, by InPost pełnił ważną rolę społeczną. Naszymi działaniami chcemy zachęcić Polaków do uprawiania sportu i wyjścia na rower, niezależnie od poziomu zaawansowania i aktualnej formy. Dlatego zachęcam wszystkich do udziału we wspólnej zabawie Tour de InPost - mówi Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing & ESG Officer InPost Group.

Za udział w wyzwaniu InPost można wygrać bardzo atrakcyjne nagrody, m.in. wyjątkowe rowery InPost przygotowane w partnerstwie z marką Decathlon, a także udział w spotkaniach z najlepszym Polskim kolarzem, uczestnikiem tegorocznej edycji Tour de France, a w przeszłości zwycięzcą etapów w Wielkiej Pętli, Michałem Kwiatkowskim. Ponadto, w puli nagród jest wiele atrakcyjnych gadżetów kolarskich związanych z Tour de France.

Więcej informacji na temat uczestnictwa i zasad Tour de InPost można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej www.tourdeinpost.pl.

Grupa InPost, której branding będzie obecny na ostatnich pięćdziesięciu kilometrach każdego etapu Tour de France, przygotowuje specjalną strefę dla kibiców podczas Grand Départ we Florencji oraz przed metą w Nicei. Już dwa dni przed startem wyścigu będzie można wziąć udział w wielu atrakcjach przy strefie InPost w pobliżu startu Wielkiej Pętli. Jedną z nich będzie element rywalizacji kolarskiej. Jej celem nie jest tylko zwycięstwo, uczestnicy wirtualnie ścigać się będą trasą tegorocznego Tour de France, a każde dziesięć przejechanych przez nich kilometrów na rowerze stacjonarnym równać się będzie jednemu zasadzonemu przez markę drzewu. Fani kolarstwa będą też mogli napisać wiadomość do swoich ulubionych kolarzy, a Grupa InPost dostarczy paczki z nimi do odpowiednich adresatów.

Na transmisje z tegorocznej edycji Tour de France na żywo na kanale Eurosport zaprasza InPost, oficjalny sponsor polskiej transmisji.

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.