- W związku z utratą zaufania do Zarządu Polskiego Związku Kolarskiego przez spółkę CCC uprzejmie informujemy, że wycofujemy się ze sponsorowania Polskiego Związku Kolarskiego w trybie natychmiastowym - takie pismo otrzymaliśmy w środę 8 listopada.
Do końca grudnia PZKol musi usunąć logotypy, znaki i wszelkie informacje o CCC ze strony internetowej, folderów promocyjnych, a także wszelkich kanałów. Branding CCC ma zniknąć także ze strojów reprezentacji oraz z autobusu, samochodów.
W odpowiedzi na rewelacje od CCC, PZKol opublikował swój komunikat, potwierdzając doniesienia o zakończeniu współpracy. Powodem miał być brak akceptacji nowych warunków.
To duży cios dla Polskiego Związku Kolarskiego, CCC od lat było jednym z największych sponsorów polskiego kolarstwa, pomagając finansować reprezentacje, ale także wszelkie inicjatywy związane z dyscypliną.
ZOBACZ WIDEO Artur Boruc: Cieszę się z tego, co osiągnąłem i niczego nie żałuję
Treść komunikatu:
Polski Związek Kolarski informuje, że z końcem 2017 roku zaprzestaje współpracę ze Sponsorem Głównym CCC S.A. na wniosek Sponsora.
W związku z zawarciem umowy z PKN Orlen S.A. jako Sponsorem Strategicznym Polskiego Związku Kolarskiego oraz Sponsorem Technicznym OTCF S.A. do końca 2020 roku (igrzyska olimpijskie w Tokio), CCC S.A. nie zaakceptowało nowych warunków współpracy z PZKol.
O zmianie Sponsora Głównego w miejsce CCC S.A. PZKol poinformuje na konferencji wspólnej ze sponsorem we właściwym czasie.