Marcin Sroka: Gryfia naszą jaskinią

Dwie porażki na inaugurację i dopiero wygrana w trzecim meczu ze Sportino Inowrocław. To bilans Energi Czarnych Słupsk w dotychczasowych meczach PLK. Marcin Sroka, skrzydłowy tego zespołu mówi portalowi SportoweFakty.pl, że własna hala jest dla nich niczym jaskinia i w niej będzie o wiele lepiej.

Energa Czarni Słupsk to czwarty zespół poprzedniego sezonu Polskiej Ligi Koszykówki. Początek obecnych rozgrywek nie jest jednak taki, jaki w Słupsku by sobie życzyli. Dwie porażki na początek i dopiero zwycięstwo ze słabiutkim jak do tej pory Sportino pozwalają słupszczanom plasować się dopiero na 10 pozycji w tabeli. - Na pewno cos jeszcze w głowie siedzi po tych porażkach, bo chyba każdy sportowiec chciałby wygrywać mecze swojej drużyny. Ale cóż, taki jest sport. Raz się wygrywa, innym razem nie - mówi Marcin Sroka, skrzydłowy Energi Czarnych.

Co gorsza dla słupskiego zespołu porażki przez niego odniesione były przeciwko drużynom, które zapewne mają podobny cel jak i Energa Czarni. Zarówno PBG Basket Poznań, jak i beniaminek Trefl Sopot praną być jak najbliżej czołówki przed play-off. Przegrane drużyny trenera Igora Miglinieksa mogą nieco skomplikować im osiągnięcie tego celu. - Nie da się ukryć, że inaczej wyobrażałem sobie start tego sezonu PLK, ale jak widać los lubi płatać figle. Walczymy jednak dalej - komentuje Sroka.

Po dwóch przegranych z rzędu Energa Czarni nieco się podbudowali wygraną ze Sportino w Inowrocławiu. Ten przeciwnik jednak w tym sezonie jest ligowym autsajderem, a prawdziwy test nadejdzie w niedzielny wieczór. Wtedy też na derby Pomorza do Słupska przyjdzie niepokonany jak do tej pory zespół AZS Koszalin. - Na pewno będzie to dobre spotkanie, stojące na najwyższym poziomie, gdyż tak jak wszyscy wiedzą derby rządzą sie swoimi prawami, wiec będzie ciekawie - dodaje.

Dużym atutem słupszczan będzie własna hala. Remont słynnej Gryfii spowodował, że do tej pory czwarta drużyna poprzedniego sezonu musiała grać tylko i wyłącznie na parkietach rywali. Mecz z AZS będzie nijako debiutem przed własną publicznością, która przy tego typ spotkaniach jest szóstym zawodnikiem gospodarzy. - Na pewno hala będzie przemawiała za nami. Wszyscy dobrze wiedzą jak się gra w naszym obiekcie. Gryfia jest w pewnym sensie naszą jaskinią, w której mało kto wygrywa - optymistycznie kończy Marcin Sroka.

Jak ważny dla kibiców jest ten mecz świadczy chociażby fakt, że biletów na to spotkanie nie można już dostać w wolnej sprzedaży. Od 21 października sprzedawane były bilety, a dodatkową motywacją do ich kupna była inicjatywa kibiców zatytułowana „Zgotujmy im piekło – na Koszalin wszyscy na czerwono”. Hala Gryfia będzie zatem czerwona. Tylko czy koszykarze gospodarzy staną na wysokości zadania?

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.