Idą lepsze czasy dla bydgoskiego basketu, Astoria z tytularnym sponsorem

Franz-Astoria Bydgoszcz od sobotniego pojedynku na szczycie z Księżakiem Łowicz rozpoczyna nowy etap w historii klubu. Po pozyskaniu tytularnego sponsora, celem drużyny jest szybki powrót na I-ligowe parkiety.

Przypomnijmy, że po spadku do II ligi ze sponsorowania klubu wycofały się Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa oraz PKS. Zespół w głównej mierze opierał się o pieniądze z Ratusza, choć prezes Bartłomiej Dzedzej oraz Jacek Borkowski (członek zarządu) cały czas poszukiwali nowych darczyńców. We wtorek oficjalnie zakomunikowali. - Podpisaliśmy umowę z firmą Franz&Partners - poinformował Dzedzel. - Kontrakt będzie obowiązywał przez następne półtora roku. Obecnie dzięki wspomnianemu wsparciu, możemy spokojnie dograć obecny sezon. To najważniejsze wzmocnienie w tegorocznych rozgrywkach.

Jak to się stało, że Rafał Franz postanowił zainwestować w zaledwie II-ligowy klub? Obecnie "Asta" zajmuje drugie miejsce w tabeli gr. A i ma już małe szanse na dogonienie faworyta z Pleszewa. - Mój syn, Marcin od jakiegoś czasu gra w koszykówkę u trenera Rafała Fiedorowicza. Powoli poznawałem problemy tego klubu i zdecydował się na poważny sponsoring. Naszym celem w najbliższym sezonie jest gra w I lidze, a później w Tauron Basket Lidze. Chcę też poprzez moją firmę zachęcić inne przedsiębiorstwa do budowy silnego ośrodka koszykarkiego.

Franz sport zna od podszewki, bo w młodości zapowiadał się na dobrego wioślarza. W latach 90-tych trenował z powodzeniem (MP juniorów) w KKW ZNTK (obecnie LOTTO Bydgostia - wielokrotny mistrz Polski). Poza wspomnianą firmą "Franz&Partners" jest też właścicielem przedsiębiorstwa BUDFRAN. - Próbowałem grać w koszykówkę, ale mi nie wyszło. Sam jednak wiem, jak pieniądze są teraz potrzebne w sporcie zawodowym - podkreślił Franz. Suma transakcji jest owiana tajemnicą handlową.

Szkoleniowiec Astorii, Jarosław Zawadka ciągle boryka się z kontuzją swojego lidera Doriana Szyttenholma. We wtorek 28-letni środkowy miał przejść kolejne badania i konsultacje. - Nie chcemy przyśpieszać jego powrotu na boisko, aby to nie skończyło się kolejną kontuzją. Wiemy jaki Dorian ma styl gry. Zmieniliśmy osobę, która prowadzi jego rehabilitację. To powinno przynieść dobre efekty, bo ta kontuzja ma być wyleczeona całkowicie - podsumował Dzedzej.

Komentarze (2)
harry
28.01.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Czy na tym portalu jest ktoś kto zajmuje się II ligą koszykówki bo wiele się dzieję a tutaj jak napisaliście o nowym sponsorze Astorii tak na tym poprzestaliście.Tym czasem przypominam,że rozeg Czytaj całość
harry
22.01.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Przyjście nowego sponsora zmieniło może to,że są środki finansowe,ale nie mieniło nic jeżeli chodzi o grę zespołu.Wczoraj Astoria już jako Franz Astoria doznała 4 porażki w szezonie w tym drugi Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.