Qyntel Woods mógł grać w Treflu Sopot. Dlaczego Amerykanin nie występuje znów w Trójmieście?

- Mieliśmy ofertę na Qyntela Woodsa na stole - mówi nam [tag=36330]Andrzej Dolny[/tag], prezes Trefla Sopot. Dlaczego w takim razie Amerykanin nie trafił do trójmiejskiego klubu?

Qyntel Woods jest uznawany za jednego z najlepszych zawodników, którzy biegali po ligowych parkietach. Gracz przez dwa sezony występował w ekipie Asseco Prokomu Gdynia. W sezonie 2008/2009 został najlepszym strzelcem ligi - notując średnio 19,2 punktu na mecz. W 2009 roku został wybrany MVP finałów.

[ad=rectangle]
Przed tym sezonem zawodnik dość niespodziewanie wybrał ofertę AZS Koszalin i wrócił na parkiety Tauron Basket Ligi. Aczkolwiek los Amerykanina mógłby wyglądać zdecydowanie inaczej, gdyby na jego usługi zdecydowaliby się chociażby... działacze Trefla Sopot. - Tak, to prawda. Mieliśmy na stole jego ofertę. Ta propozycja na usługi Qyntela Woodsa spłynęła jednak do klubu nieco za późno. To nie jest tak, że my ją odrzuciliśmy od razu. Każdą ofertę trzeba przemyśleć, rozłożyć na czynniki pierwsze - przyznaje Andrzej Dolny, prezes Trefla Sopot.

Dlaczego w takim razie sopoccy działacze nie zdecydowali się jej przyjąć? Bali się ryzyka, czy zadecydowały względy finansowe? - Mając ograniczone możliwości finansowe, koncentrowaliśmy się głównie na tym, aby zbudować taki zespół, który zafunkcjonuje jako drużyna. Taki model dał nam sukces w zeszłym sezonie. Zatrudnienie Woodsa mogłoby być z tego powodu dla nas ryzykowne - wspomina Andrzej Dolny.

Qyntel Woods mógł grać w Treflu Sopot
Qyntel Woods mógł grać w Treflu Sopot

Jednocześnie pytamy prezesa Trefla, jak dużą część budżetu klubu stanowią bilety. Okazuje się, że niewielką. Zatrudnienie Woodsa nie spłaciłyby same przychody z biletów.

- W budżecie Trefla Sopot przychody z biletów stanowią zaledwie nieznaczną część. Oczywiście można się zastanawiać, dlaczego tak jest. Uważam, że na tle ligi cena naszych biletów jest całkiem dobra. Trzymamy się takiej średniej. Trzeba jednak wziąć pod uwagę fakt, że koszt organizacji meczu w Ergo Arenie jest znacznie większy niż w innych halach. To nieporównywalne koszty. To jest trochę demonizowany element wielkości przychodów generowanych przez bilety - zaznacza Andrzej Dolny.

Z perspektywy czasu można stwierdzić, że działacze Trefla Sopot się pomylili nie zatrudniając Woodsa, ale z drugiej strony, sezon wciąż trwa i do końca rozgrywek pozostało jeszcze sporo meczów...

Komentarze (2)
avatar
Bartek Teter
1.02.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Jezu co to jest za gdybanie?! Nie ma go w treflu ani nigdzie indziej BO JEST W AZS KOSZALIN!!! "Nigdy nie gdybaj, co gdyby..." 
avatar
mzkstars
1.02.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
frekwencja na meczach Trefla jest tragiczna. Pora wziąć przykład z Asseco i zakryć boczne trybuny czarna zasłoną:). A swoją drogą nie można by było zrobić akcji promocyjnej np: gimbaza za free Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.