Stelmet zadowolony z frekwencji, ale chce iść krok do przodu

[tag=1747]Stelmet BC Zielona Góra[/tag] osiągnął najwyższą frekwencję w minionym sezonie w Tauron Basket Lidze. Na mecze klubu z Winnego Grodu przychodziło średnio 3866 kibiców.

Sezon 2014/2015 przyciągnął łącznie na trybuny 551121 widzów, co daje to średnią 2034 kibiców na każdym spotkaniu. Jest to wzrost w porównaniu do poprzednich rozgrywek (1741 fanów). Najwięcej osób, średnio 3866 (wzrost w porównaniu do poprzedniego sezonu, wówczas 3375), przychodziło do hali, gdzie swoje mecze rozgrywa mistrz Polski - Stelmet Zielona Góra. Powyżej trzech tysięcy osób przychodziło także na spotkania Polskiego Cukru Toruń.

[ad=rectangle]

- Na pewno cieszy to, że piąty rok z rzędu jesteśmy zwycięzcami tej prestiżowej rywalizacji, szczególnie że w tym roku konkurencja mocno nam się powiększyła, szczególnie o hale w Szczecinie i Toruniu, porównywalne z naszą. Nasi kibice nie zawodzili przez cały sezon, nawet wtedy kiedy w finałach przegrywaliśmy 0-2, na mecz nr trzy nie zostało w sprzedaży ani jednego biletu - mówi nam Michał Szpak, dyrektor komunikacji w Stelmecie Zielona Góra.

Działacze Stelmetu jeszcze większy zysk z biletów uzyskali w fazie play-off. W najważniejszej części sezonu do hali CRS przychodziło średnio 4106 fanów. Mecze finałowe (4. i 6.) pomiędzy drużynami Stelmetu i PGE Turowa w Zielonej Górze oglądało 5050 kibiców.

Działacze z Winnego Grodu nie zadowalają się takim stanem rzeczy i z całych sił walczą, żeby na ich mecze przychodziło jeszcze więcej kibiców. - Naszym celem jest wypełnienie hali w stu procentach na każdym meczu - niezależnie od przeciwnika. I dopiero przy seryjnej wyprzedaży będziemy mogli powiedzieć, że robota została wykonana - dodaje dyrektor komunikacji.

Michała Szpaka pytamy, czy fakt poszerzenia ligi do 16 zespołów, znacząco wpłynął na sprzedaż biletów i karnety. - Powinno wpłynąć w dłuższej perspektywie, bo to pięć nowych, ciekawych ośrodków i, mówiąc bardzo bezpośrednio, pięć nowych "rynków zbytu". Na dzisiaj, po pierwszym sezonie z pięcioma nowymi drużynami można powiedzieć, że kibice uczą się tych "nowych" i widać to w raportach frekwencji. U nas największym magnesem do wypełniania trybun były dobrze znane marki "PGE Turów", "Trefl", "WKS Śląsk", "Energa Czarni", czy nawet "Anwil" mający nieco gorszy sezon. Trzeba trochę czasu by przyzwyczaić się do Twardych Pierników, Wilków, Polfarmexu, Startu czy MKS-u. Bardzo cieszy nas jednak duża aktywność naszych kolegów z tych miast, zajmujących się marketingiem. Dzięki nim, w nowym sezonie będziemy mieć ułatwioną pracę przy sprzedaży biletów na mecze z takimi zespołami. Część z nich się wzmacnia i będzie chciała nas ugryźć, z kolei my będziemy próbowali dalej bronić Twierdzy CRS. Czeka nas więc znowu ekscytujący sezon w najgłośniejszej hali w Polsce - komentuje.

Komentarze (9)
avatar
fazzzi
3.08.2015
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Fachowcem od sprzedaży nie jestem... ale... świat dzisiaj to jeden wielki marketing. Klub też ma ludzi którym za to płaci. Może warto zbadać skąd ta frekwencja się bierze. Co ją hamuje. Poniższ Czytaj całość
avatar
alias Z-G
3.08.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Zgadzam się z przedmówcami że lepiej dać przystępne ceny aby zapełnić halę niż zaporowe a nie mieć kibiców. Bo dobrze licząc np. 1500 po 20 to jednak mniej niż 4000 po 10 złoty. A pomysł z pusz Czytaj całość
avatar
fearadasko
3.08.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Hmm, mnie zastanawia jedna rzecz ktora mozna by sprobowac. Ustalic przystepne dla wszystkich ceny bilety i ustawic przy wejsciach puszki na dobrowolne dofinansowanie klubu. Kazdy chetny i taki Czytaj całość
avatar
DonZG
3.08.2015
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
Ja wierzę że włodarze wiedzą co robią i będzie dobrze... Jakby nie ogarniali, to nie stalibyśmy się uznaną marką w TBL w zaledwie kilka sezonów. JJ musi tylko uważać z tymi cenami biletów, żeby Czytaj całość
avatar
Bodo
3.08.2015
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (868 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.