Frekwencja w TBL: Stelmet najlepszy w kolejce, przetasowania w górnej połówce

W 23. kolejce Tauron Basket Ligi najwięcej kibiców zgromadziło się na spotkaniu Stelmetu z Treflem w Zielonej Górze. Zadowoleni z frekwencji tym razem nie mogli być natomiast działacze ze Szczecina.

W Zielonej Górze po raz kolejny odnotowano frekwencję powyżej trzech tysięcy. Konkretnie mecz Stelmetu z Treflem obejrzało w sumie 3010 widzów (102:79). W zestawieniu średniej frekwencji zielonogórzanie nadal pozostaję jednak za Anwilem Włocławek.

Drugi najlepszy wynik w tej rundzie zanotowano w Słupsku, gdzie miejscowy zespół Energi Czarnych rozgromił Start Lublin 94:60. Pojedynek ten obejrzało 2012 kibiców, co jest i tak wynikiem poniżej średniej frekwencji w tym ośrodku.

Z kolei King Wilki Morskie ze Szczecina ograły w ostatniej kolejce w ważnym meczu Rosę Radom 98:84, co jest powodem do dumy, ale na pewno działacze liczyli na to, że na spotkanie stawi się zdecydowanie więcej fanów. Pojedynek oklaskiwało w sumie 1424 fanów.

Rośnie natomiast średnia frekwencja w Starogardzie Gdańskim. Poniedziałkową batalię z Anwilem oglądało z wysokości trybun 1812 kibiców.

Po 23. kolejce TBL w naszym zestawieniu doszło do kilku roszad. Na czwarte miejsce wskoczył na przykład Lublin, choć koszykarze Startu w tej rundzie w ogóle... nie grali przed własną publicznością. Było to możliwe, bo spadła średnia frekwencja w Słupsku i Szczecinie.

Zielona Góra to jedyny ośrodek, w którym zanotowano w minionej kolejce frekwencję powyżej trzech tysięcy widzów
Zielona Góra to jedyny ośrodek, w którym zanotowano w minionej kolejce frekwencję powyżej trzech tysięcy widzów

Frekwencja na meczach 23. kolejki TBL
Stelmet BC Zielona Góra - Trefl Sopot - 3010 widzów
King Wilki Morskie Szczecin - Rosa Radom - 1424
Siarka Tarnobrzeg - Polski Cukier Toruń - 610
Energa Czarni Słupsk - Start Lublin - 2012
WKS Śląsk Wrocław - BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski - 1689
AZS Koszalin - PGE Turów Zgorzelec - 1413
MKS Dąbrowa Górnicza - Asseco Gdynia - 1250
Polfarmex Kutno - Stelmet BC Zielona Góra - 1199
Polpharma Starogard Gdański - Anwil Włocławek - 1812

Łącznie na trybunach w 23. kolejce TBL: 14 419
Średnio jeden mecz 23. kolejki TBL obejrzało: 1602
Łącznie na trybunach TBL w sezonie 2015/2016: 356 121
Średnio mecz na trybunach TBL w sezonie 2015/2016 obejrzało: 1750

MiastoŁącznie w sezonieLiczba meczówŚrednia na mecz
Włocławek 34 844 11 3 168
Zielona Góra 37 820 12 3 152
Toruń 29 733 13 2 287
Lublin 23 900 11 2 173
Słupsk 23 622 11 2 147
Szczecin 27 780 12 2 137
Wrocław 23 323 13 1 794
Gdynia 19 315 11 1 756
Kalisz* 16 233 11 1 493
Dąbrowa Górnicza 16 398 11 1 491
Koszalin 20 824 14 1 487
Zgorzelec 15 951 11 1 450
Sopot 17 056 13 1 312
Starogard Gdański 15 526 12 1 294
Kutno 16 786 14 1 199
Radom 9 576 12 798
Tarnobrzeg 7 434 12 620

* BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski swoje mecze rozgrywa w Kaliszu

Komentarze (5)
avatar
caMan
15.03.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (868 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.