Frekwencja w TBL: Świetny wynik w Toruniu, regularni fani z Włocławka

WP SportoweFakty
WP SportoweFakty

Zdecydowanie najwyższą frekwencję w 24. kolejce Tauron Basket Ligi odnotowano w Toruniu. Zadowoleni z wyniku tradycyjnie mogą być też działacze Anwilu Włocławek.

Nie mogło być inaczej. Wielki hit w Toruniu pomiędzy Polskim Cukrem i Stelmetem Zielona Góra przyciągnął na trybuny tłumy fanów. Spotkanie obejrzało aż 3560 kibiców. Obie drużyny stworzyły fantastyczne widowisko, więc ci, którzy zdecydowali się tego dnia przyjść do hali, żałować nie mogli. Pojedynek wygrały Twarde Pierniki 83:80.

Bardzo ciekawą batalię, przy licznie zgromadzonej publiczności, stoczyły też zespoły Anwilu i Energi Czarnych we Włocławku. Mecz obejrzało w sumie 3053 fanów. Kibice w tym ośrodku nie zwalniają zatem tempa, które sobie narzucili. Dodajmy, że Anwil obronił swoją halę po raz dwunasty z rzędu, wygrywając z rywalem 91:83.

Na czele naszego zestawienia w dalszym ciągu przewodzi Anwil, który wyprzedza Stelmet. Włocławek i Zielona Góra nadal są jedynymi ośrodkami w Polsce, w których gromadzi się na trybunach średnio więcej niż trzy tysiące fanów. Oczywiście trzeba pamiętać o tym, że niektóre hale nie pomieszczą tak dużej liczby kibiców.

Stawkę zamykają z kolei ośrodki w Radomiu i Tarnobrzegu. Co ciekawe, drużyny z tych miast są na... innych biegunach w tabeli Tauron Basket Ligi.

Kibice w Toruniu, którzy przyszli obejrzeć spotkanie ze Stelmetem Zielona Góra, opuszczali halę w świetnych nastrojach
Kibice w Toruniu, którzy przyszli obejrzeć spotkanie ze Stelmetem Zielona Góra, opuszczali halę w świetnych nastrojach

Frekwencja na meczach 24. kolejki TBL:
PGE Turów Zgorzelec - Asseco Gdynia - 1479 widzów
Polfarmex Kutno - Trefl Sopot - 1199
MKS Dąbrowa Górnicza - AZS Koszalin - 850
PGE Turów Zgorzelec - WKS Śląsk Wrocław - 1990
BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski - King Wilki Morskie Szczecin - 1000
Rosa Radom - Polpharma Starogard Gdański - 776
Start Lublin - Siarka Tarnobrzeg - 1800
Polski Cukier Toruń - Stelmet BC Zielona Góra - 3560
Anwil Włocławek - Energa Czarni Słupsk - 3053

Łącznie na trybunach w 24. kolejce TBL: 15 707
Średnio jeden mecz 24. kolejki TBL obejrzało: 1745
Łącznie na trybunach TBL w sezonie 2015/2016: 373 528
Średnio mecz na trybunach TBL w sezonie 2015/2016 obejrzało: 1747

MiastoŁącznie w sezonieLiczba meczówŚrednia na mecz
Włocławek 37 897 12 3 158
Zielona Góra 37 820 12 3 152
Toruń 33 293 14 2 378
Słupsk 23 622 11 2 147
Szczecin 27 780 12 2 137
Lublin 27 400 13 2 108
Wrocław 23 323 13 1 794
Gdynia 19 315 11 1 756
Zgorzelec 19 420 13 1 494
Koszalin 20 824 14 1 487
Dąbrowa Górnicza 17 248 12 1 437
Kalisz* 17 233 12 1 436
Sopot 17 056 13 1 312
Starogard Gdański 15 526 12 1 294
Kutno 17 985 15 1 199
Radom 10 352 13 796
Tarnobrzeg 7 434 12 620

* BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski swoje mecze rozgrywa w Kaliszu

Komentarze (3)
avatar
wąż
27.03.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
raczej chodzi o zaszlosci z zuzla dlatego taka swietna frekwencja :D 
veroonika
22.03.2016
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Stelmet jak magnes przyciągnął kibiców w Toruniu :) zresztą nie tylko tam. Pozdrawiam graczy z basketballcm. Jutro bedą emocje mecz z Gran Canaria oglądamy. 
szakaluch
22.03.2016
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Nie mogło być inaczej...Mistrz Polski i ćwierćfinalista Pucharu Europy(mam nadzieję półfinalista niedługo) do nas przyjechał, to i ludziska dopisali :)
Każdy chce zobaczyć Gwiazdy TBL, na Kutno
Czytaj całość

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.